Kan iemand mij aub vertellen hoe ik moet inloggen in het hotel,
een goede vriend van mij werkt daar,we hebben al geprobeerd te chatten maar de computer daar werkt niet optimaal, ik zelf heb msn.
bedankt alvast.
groetjes sem.
Gaat er op vakantie, maar is er al eens geweest, dit was
het antwoord voor Maretje. en voor sem : mja, ik heb geen
flauw idee, en wie is het ? mss ken ik die wel …
Hallo allemaal ik ben weer terug van me vakantie alles is echt toppie verlopen echt zo vermaakt en me lover weer gezien natuurlijk heel fijn.Im ga waarschijnelijk volgend jaar daar werken ik ben gevraagd door de manager of ik daar intresse in had. Ik heb de vakantie van me leven gehad.
Maretje even voor de duidelijkheid ik ben zij en geen hij hahahahaha.
Sem, ja wie is die goeie vriend want ik ken eigenlijk iedereen daarzo?
Ben superblij dat je terug bent, en iemand speciaals gezien ?
Korhan of Ibrahim ofzo ? en heb je daar een vriend ? vertel es,
en wow je gaat er mss werken volgend jaar, wat zou je dan doen ?
srr voor al die vragen, maar moet er meteen af, dus daarom alles een
beetje in één, moet der van, dadakes
hey hey
korhan die werkt er niet meer die is terug naar school gegaan mischien als ie vakantie heeft dat ie weer eventjes komt werken dat weet ik niet. Ibrahim niet gezien!!! Kon je trouwens vanuit daar niet emailen elke keer zo vreselijk druk bij de pc’s.
Inderdaad me vriend werkt daar dus dat is ook een van de grootste redenen dat ik er ook weer heen ben gegaan. Me vriendin vond het gelukkig ook allemaal fantastisch. De manager heeft inderdaad gevraagd of ik in mei daar wil komen werken. Ik heb hier een vrij goeie baan dus moet er wel over nadenken en we weten namelijk niet of onze toekomst in Turkije ligt of in Nederland, veel praten erover. Maar het zou wel een hele ervaring zijn. We zien het wel laat het gewoon over me heen komen.
groetjes karason
Echt geen Ibrahim gezien ? Zou die ook weer studeren gaan zijn ? Toen ik daar was, zat er niet zo heel veel volk achter de computer, meestal waren der 2 vrij, of 1, maar nooit allemaal, maar toch altijd één, dus voor mij was dat nooit een probleem, want kben soms es gaan kijken, maar heb eigelijk nooit op de pc gezeten, het intresseerde mij gelijk toen niet ! raar hé, anders plak ik echt aan die computer ! maar toen … Heb je veel fotokes getrokken of niet ? en waar werkt je vriend : restaurant, animatie … ? sorry dat het zolang duurde voor ik antwoordde, maar we hebben zo keiveel werk voor school dus, maar mja, kzal nu wat meer tijd maken voor jou, want ik ben één en al oor ! veel meegemaakt in Turkije daar ? of niet ? En het kan ook niet anders dat je vriendin ook zo enthousiast was, het is er echt super ! Ga je nu laten, hoop snel nog iets te horen van je,
Hey steffie, ik ben ook niet elke dag gaan kijken hoor. Ik zit thuis ook eigenlijk nooit achter de computer alleen op me werk eigenlijk. Maar inderdaad geen ibrahim gezien. Er zijn inderdaad ook veel weer naar school terug gegaan en opgeroepen voor het leger mischien is dat het wel. Nou sucses alvast met je school wat voor opleiding doe je?
Hij werkt in het animatieteam. We hebben veel foto’s gemaakt maar ik had ook me camera mee dus dat was helemaal cool. We hebben echt zoveel dingen meegemaakt iedereen is daar altijd zo vriendelijk. Iedereen die daar werkte en verbleef wie ik was dus dat was gewoon zo vreselijk leuk. En me vriend sliep gewoon bij mij ook dus dat was heerlijk. We hebben nog nooit zo een toffe vakantie gehad, alleen ja nu zit ik weer hier en hij daar maar hopelijk is ie met kerst en oud en nieuw in nederland. Zou echt perfect zijn.
xxx karason
ja sorry van dat “hij” dat was natuurlijk niet de bedoeling, ik had alleen echt even geen idee :blink: !!!
Zit je vriend bij het animatieteam van het Topkapi?? Of :huh: over welk hotel hebben we het nu :D?
Gaat de Animatie bij de WoW-keten door in de winter :D:D:D:D??? (dit is HEEL handig voor mij om te weten ;))
Nou…
Ik hoop dat je weer een beetje terug aangepast bent karason, ik had dat ik weer heel erg moest wennen in Nederland!
Hoelang heb je al wat met je vriend en hoevaak is iedereen hier eigenlijk in Turkije/een WoW-hotel geweest???
Dank je wel Karlijnturkije. Dat zal wel lukken denk ik we hebben er goed over nagedacht en gesproken over hoe en wat. Vertrouwen is namelijk het belangrijkste punt, maar we doen het rustig aan.
Maakt niet uit hoor maretje. Nee in het animatieteam van het WOW resort. Nee 1 november is het hotel dicht, dus en dan komt ie hopelijk als alles goed gaat naar nederland met kerst.
Ik ben er nu 2 keer geweest en ik ga nog niet zo lang met me vriend 6 maanden pas alleen het klikt gewoon heel goed, gelukkig. Maar alles op zijn tijd en rustig aan. Moet ook wel realistisch blijven natuurlijk.
Leuk om dit onderwerp te volgen
Volgend jaar wil ik naar wow bodrum resort.
Iemand nog tips
Ik ben ook al in wow topkapi palace geweest.
Ook geweldig en een super animatie team.
Kan ik echt aanraden
Hey jac,
Ik zou echt volgend jaar daar heen gaan je weet niet wat je meemaakt volgens mij zijn alle hotels van het wow resort fanatatisch. Ik ben er dit jaar 2 keer geweest en heb de tijd van me leven gehad dus het is aan te raden.
groetjes karason
Ja inderdaad, de hotels van de WoW-keten zijn zo uitgebreid en luxe! Ik ben dit jaar in het Kremlin geweest… in een woord… WOW ;)!!!
Super, fantastisch, geweldig!
Daarom wil ik volgend jaar ook bij de WoW-keten aan de slag bij het entertainment team (liefst Topkapi of Kremlin dus, die zijn me bekend zeg maar…)
Iemand tips, want ik zit op het moment helemaal vast ?!
ik zou bij topkapi in het animatie gaan
echt een super team. In een woord GEWELDIG
ik mocht in augustus er wel blijven van het animatieteam maar het werk riep mij weer.
In topkapi is het animatieteam 12 maanden aanwezig. Dus gewoon het hele jaar.
Kremlin kun je zelf beslissen want jij bent daar geweest, trouwens was ozzy daar nog???
Succes ermee met de keuzes anders mail je naar bentours die daar zitten en die geven je mail door aan het animatieteam
Jaaa Ozzy zat er van de zomer nog, wat een mafkees zeg!!! Waar ken je hem dan van?!? Hij was echt heel grappig…
Heb Bentours al een tijdje terug gemaild, maar niks meer van gehoord… Nog maar een keer proberen dan!
Ik was deze zomer nog te jong (17) maar ze Ercan en Özgür (managers daar) vonden me wel gemotiveerd en gek genoeg (dat ben ik ook ;))
Hoop zo dat het lukt, ben al een meer dan een week aan denken over hoe ik nu verder moet!!!
Bentours nog maar eens e-mailen dan…
ozzy van topkapi palace.
Hij heeft eerst daar gewerkt en later naar de kremlin gegaan.
Bentours als onderwerp animatie.
Laatst kreeg ik een mailtje van Gohkan sr de manager van topkapi.
Omdat ik wat vraagjes gehad, anders maar vragen als bentours het mailtje doorstuurt.
Organiseert ozzy nog steeds romatische etentjes op de pier.
Voor verliefde stelletjes.
Echt een goede animator, je kan veel van hem leren.
Hoe zag die manager Ozgur eruit? Jonge vent ongeveer 25 jr? en knap? weet jij ook of hij vorig jaar in de animatie van WOW Bodrum Resort heeft gewerkt? Ben gewoon ff.,…benieuwd want dan is het een oude bekende
Ik heb geen idee waar hij hiervoor heeft gewerkt, hij zat al wel een tijdje met deze entertainment groep en hij had toen ik er was een relatie met een engels meisje dat ook in het team zat…
Wel zo rond de 25 inderdaad en niet zo lelijk. Hij sprak een beetje nederlands, omdat hij hier 2x een half jaar is geweest!
Ja denk dat het hem is die ik bedoel heeft in Roosendaal gewerkt en hij kan onwijs goed dansen!! Ik heb wat met hem gehad toen hij en ik daar werkten maar nu heeft ie een engelse haha…(heb maar 2x wat gehad met hem!) Ach ja hij is en blijft een player en ja hij spreekt nederlands…ach hij is wel aardig!! xx