2 Weken geleden ben ik verhuisd naar Marokko om bij mijn grote liefde te wonen. Woonruimte en baan zijn geregeld, ik zou het alleen wel gezellig vinden om dames uit Nederland te ontmoeten en mee te kletsen, dat is wel iets wat ik mis hier! Dus zijn er mensen geemigreerd of nog plannen om te gaan? Ik hoor het graag, kan je ook wel bij bepaalde dingen helpen of adviseren.
Hallo Mireille,
Ik kom in Augustus in Marakech wonen.
Ik heb daar ook geen vrienden en zou het leuk vinden een paar dames te leren kennen.
Hoe bevalt het leven je daar?
Ik heb me afgelopen maand ook gevestigd in Marrakech. Ik ben nog veel in Nederland, maar als ik naar Marrakech ga zou ik het ook leuk vinden om me onder de âNederlandseâ gezelligheid te begeven. Als jullie het leuk vinden kunnen we via pm emailadressen uitwisselenâŠ
Ik woon nu 4 jaar in Marrakech (ben man), maar heb denk wele en goede tip. Ik heb er de afgelopen drie jaar een riad verbouwd (ryadaicha.com). Van 9 september tm 20 september logeert Mariette van Beek in de Riad. Zij heeft het Dominicusreisboek *Marrakech * geschreven en is er voor een hernieuwde uitgave. Ze heeft jaren in Marrakech gewoond om er haar studiescriptie te schrijven. Ze weet dus erg veel van de stad en kan jullie denk van dienst zijn omdat ze vooral ook de duistere kant van de stad en zijn inwoners. Voor mijn gasten wil ze haar kennis gratis ten dienste stellen. Ik denk zeker ook voor jullie. Ik ben nu in NL, maar 30 aug reis ik weer naar Marr. In de website vind je al mijn gegevens. Neem gerust contact op!
Succes in Marrakech!
Loek Hofstede
Na 4 jaar heen en weer reizen ben ik april jl. geëmigreerd en bij mijn habibi in Marrakech komen wonen. Hebben jullie elkaar in de tussentijd al een keer ontmoet? Lijkt me gezellig om een keer iets met jullie te gaan drinken in de medina.
Lijkt me leuk om met een clubje te meeten! De andere dames heb ik nog niet gezien, zou leuk zijn om daar verandering in te brengenâŠ
Ben nu nog meer NL dan Marokko, zal er weer in november zijn inshallah! Dus doe een voorstelâŠ:zon02:
Hai, jammer was 2 dagen geleden nog in marrakech voor 6 dagen,
In december einde denk ik ben ik weer in marrakech???
Lijkt mij gezellig, hoe oud zijn jullie en wat doe je in marrakech??
Groetjes
Als je wilt kunnen wij al iets afspreken (in de medina bijv.). 14 Okt. vertrek ik voor vakantie naar NL. Anders wordt het na half november. Laat maar ff weten wat jou het leukst lijkt.
Hallo Meaddy,
Ik ben helaas nog niet in Marrakech.
Er zijn een paar Dingen tussengekomen.
Als alles goed gaat ben ik begin december in Marrakech en dan kunnen we iets afspreken.
Groetjes
Hallo dames,
Ik woon sinds 6 jaar met mijn Marokkaanse man in Marrakech. Het lijkt me leuk om eens een keer met jullie af te spreken.
Ik ben denk ik wel wat ouder dan de rest , in de vijftg , maar hoop dat dat geen probleem is.
Ik ben net weer terug uit Nederland , dus misschien kunnen we iets afspreken.
Vind het leuk om iets af te spreken. Ik vertrek 14 okt. voor een maand naar NL (zoals ik eerder schreef).
Wil je daarvoor of daarna iets afspreken? Ben zelf ook niet meer zo piep :slywink: in de veertig.
Ikzelf vind het wel gezellig om iets af te spreken voordat ik naar NL vertrek!
Ik ben eind november/begin december in Marrakech! Lijkt me leuk om bij het gezelschap aan te sluiten.
Wat vinden jullie van vrijdag 30 november of zaterdag 1 december ergens in Gueliz?