Marokko

Hoi hoi,

Ben uitgenodigd om een keer een weekendje naar Marrakech te komen.Hartstikke leuk!Maar toch zou ik er een paar dagen aan vast willen plakken in Marrakech en/of een andere stad?Is er nog een leuke gezellige meid die dit leuk vindt?

Gr Diaan

Hoi,

Dat lijkt me zeker lekker. Marokko staat absoluut nog op mijn verlanglijstje.
Heerlijk een beetje rondslenteren door de stad en misschien ook een paar daagjes relaxen?
Ik ben trouwens een “vrouw” van 32 uit eindhoven.

groetjes Dorian

Hoi hoi Dorian,

Ik vind het wel leuk om het 1 en het ander te ondernemen en niet in 1 plaatsje te blijven.Is het mooi weer en we zitten aan het strand bv vind ik dat voor een dagje ook wel ff lekker natuurlijk:-)In welke periode wil jij gaan?

Gr Diaan

Hoi hoi,

Ben uitgenodigd om een keer een weekendje naar Marrakech te komen.Hartstikke leuk!En wil ik ook zeker doen.Maar vind het net wat te kort.Dus zou ik er een paar dagen aan vast willen plakken in Marrakech en/of een andere stad?Maar alleen vind ik dat niks.Vriendinnen van me zijn gesetteld of kunnen niet zo makkelijk weg.Ben ook eerder 3 weken weggeweest met een reisgenootje via een site en is me prima bevallen.Dus ik waag het er weer op:-)Wil graag ergens in de laatste 2 weken van Maart die richting op gaan.En mocht dat echt niet lukken dan is April misschien nog een optie.

Dus is er een leuke gezellige meid die dit leuk vindt?

Gr Diaan

dag dames
Ik wil heel graag mee , wanneer willen julie gaan
ik ben 29 en marokaans dus tolk niet nodig .
lekker genieten , zwemmen , eten ,feesten laat wat horen

Hoi hoi Kenza,

Dorian en ik hebben elkaar vd week ontmoet en net hebben we een ticket geboekt.
30-3 t/m 6-4.Alleen wat we ingedachten hadden om er een relaxvakantie ervan te maken…Ik denk dat daar weinig van terecht komt:-)Er is gewoon veel te veel te doen en te zien…We vliegen naar Fez vandaar met de trein naar Marrakech.Waar we ook wel iets van de natuur willen zien.De watervallen bv.Daarna gaan we naar Agadir,van hier vliegen we ook weer terug.We hebben nog geen vaste planning ofzo,maar dit is iig onze route.

Waar kom jij vandaan?

Gr Diana

Hai Diana
leuk joh , maar jullie gaan vroeg in het jaar ik begin in april met nieuwe werk dus ga pas 1-7 weg tot eind Julie .
doen jullie voorzichtig en laat wat horen als jullie terug zijn van jullie avontuur