Hallo ,
Het lijkt me leuk om iets aftespreken. Alleen ben ik zelf van plan om begin december naar Nederland te gaan. We moeten tegen die tijd maar kijken of we kunnen.
Gr
Froukje
Hallo ,
Het lijkt me leuk om iets aftespreken. Alleen ben ik zelf van plan om begin december naar Nederland te gaan. We moeten tegen die tijd maar kijken of we kunnen.
Gr
Froukje
Salam Dames, na een tijdje afwezigheid zie ik nu heel veel reacties! Super leuk!!! Ben inmiddels na veel gedoe weer tijdelijk in Nederland, ik vlieg 8 november weer naar Marrakech en daar ben ik dan tot en met de 20ste en ben van 29 november tot 4 december weer in Marrakech en hoop me kort daarna weer te vestigen in Marokko. Dus die 30 november klinkt goed wat mij betreft om wat te gaan drinken! Ik hoor/lees het wel! Bslama! Mireille
Hoi allemaal/Assalaam aleykoem!
Ik ga in januari voor 8 dagen naar Marrakech toe en het lijkt mij leuk om daar af te spreken met andere meiden die daar dan ook zijn, of die vanuit Nederland daarheen zijn verhuisd. Het is de eerste keer dat ik nu in mijn eentje naar Marrakech ga en het lijkt me wel gezellig om dan met iemand wat af te spreken voor een dagje. Ben zelf trouwens midden 20 maar leeftijd maakt eigenlijk niet uit
Hoop wat van jullie te horen!
Groetjes, Kim
Wassalaam aleykoem
Salaam aleikom Mereille,
Zou leuk zijn als je bij het gezelschap ook aansluit. De planning is 29 november ergens in het centrum van Marrakech.
Laat maar weten of je dan ook kunt…
Wa salaam,
Noor
Helaas ben ik rond die periode niet in Marrakech…
Bedankt voor het reageren Nooralimaan! Jammer dat je er dan niet bent, ghair inshaa’Allah…
Ik ben erbij hoor Nora!
Kim, lijkt me gezellig, ben dan vast wel in de buurt van Marrakech! ![]()
Bslama:D
Ik ben dan helaas niet in Marrakech, maar de volgende keer ben ik er graag bij.
Wat leuk dat jullie zo snel reageren zeg!
@ Mireilleer: leuk om te lezen dat je dan waarschijnlijk in de buurt bent! Ik kan je mijn e-mail adres geven als je wilt? Dan hebben we nog even contact voor die tijd!
@ Hicha: jammer dat je er dan niet bij kan zijn, het is wel fijn om te weten dat Marrakech iig vaak wordt bezocht ![]()
Hallo dames, ik woon in Nederland maar ben volgende week vanaf 25 november in Marrakech.
Ik ben van plan een paar maanden te blijven en zou het leuk vinden mensen te leren kennen die uit Nederland komen.
Ook zou ik het leuk vinden om me aan te sluiten bij de dames die 30 november of 1 december willen afspreken.
Groetjes,
Heb je tijd en zin om in Marrakech af te spreken mail me…
jamila.moussa@ hotmail.nl
Slm, leuk! Je kunt zeker aansluiten… Ik zal je van de week nog even mailen.
hallo allen
zijn er ook dames die binnenkort naar agadir gaan ?
Salaam Mireille,
Ik zou je nog mijn e-mail adres sturen maar ik kan geen berichtjes naar je verzenden ![]()
Zou jij inshaa’Allah contact met mij kunnen opnemen? Mijn e-mail adres is kim.m@live.nl
Hoop van je te horen!
Groetjes, Kim
Haha inderdaad, mijn inbox scheen vol te zitten…
Ik ga je mailtje sturen, gaat me nu niet lukken maar 1 deze dagen zeker!
Je hoort van me!
Groetjes Mireille