5 dagen marokko (22-27 februari 2014)

Hoi!

Ik ben 29 jaar oud en woonachtig in Leiden. Ik heb al behoorlijk wat gereisd in mijn leven, met als highlight toch wel een aantal Afrikaanse landen, waaronder Zuid-Afrika. De reden dat ik me aanmeld op dit forum is omdat ik over een maand ongeveer een reis heb geboekt naar Marrakesh! Ik verblijf 1 nacht in Marakkesh, trek dan verder naar Tisseldei (bij Ouarzazate in de buurt) waar ik 3 nachten verblijf, en ik sluit af met een nacht Marrakesh. Het schijnt echt een prachtig gebied te zijn en ik wil ook afreizen naar diverse authentieke Marokkaanse plaatsen in de omgeving van Ouarzazate. De weersvoorspellingen zijn gunstig, 20 graden en zonnig. Heerlijk dus. Het is best een onderneming en ik heb wisselende verhalen gehoord van als vrouw alleen rondreizen door dit land. Het lijkt me daarnaast ook gezellig met iemand op te trekken! Als het je wat lijkt, of je bent een van die dagen in Marrakesh en we kunnen daar in elk geval meeten, laat het me weten! Als je meer over mij wilt weten, dat snap ik. Maar dan ook het liefst in een privé bericht.
Groetjes!

Hoi jepjep,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Marokko,staat het Djemaa El Fna-plein alsook het Bahia paleis,en het bassin van de Menara op jou programma als je in Marrakech verblijft?
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Marokko Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 en laat ons nadien even iets weten hoe je reis door Marokko was verlopen,jepjep !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.