Naar Marrakech in januari

Hoi allemaal/Assalaam aleykoem!

Ik ga in januari voor 8 dagen naar Marrakech toe en het lijkt mij leuk om daar af te spreken met andere meiden die daar dan ook zijn, of die vanuit Nederland daarheen zijn verhuisd. Het is de eerste keer dat ik nu in mijn eentje naar Marrakech ga en het lijkt me wel gezellig om dan met iemand wat af te spreken voor een dagje. Ben zelf trouwens midden 20 maar leeftijd maakt eigenlijk niet uit :slight_smile:

Hoop wat van jullie te horen!
Groetjes, Kim

Wassalaam aleykoem

Hoi Kim,

Leuk je plannen naar Marrakesh te horen, zelf wil ik ook graag gaan. Maar vind het alleen saai, tenminste daar ben ik bang voor. Heel misschien dat ik in Jan ga, maar ben er nog niet helemaal zeker van, eerder zou nl ook kunnen. Ben ook midden 20 en een dame;-)…

Waar ergens verblijf je? Misschien kunnen we afspreken als ik daar ook zit. En van tot wann ben je daar?

Hoi Aleandra!

Leuk dat je misschien ook die kant op wilt komen! Ik ga van 17 t/m 24 januari en verblijf dan in hotel Oudaya, dat is niet al te ver van het Djemaa el Fna plein. Er is genoeg om te ontdekken in Marrakech maar kan me voorstellen dat je het misschien niet leuk vindt om alleen te gaan. Als je toch besluit om die kant op te komen dan spreken we gewoon wat af, lijkt me gezellig!

Hoor van je,
groetjes

zijn er ook mensen die toevallig naar agadir gaan ?