Dame 32 jr zoekt Reisgenoot Azie November 2016/ december 2016 ...

Hoi!! leuke dingen lees ik op deze site.

Ik zoek een dame (of heer) van ongeveer mijn leeftijd die al eerder heeft gebackpacked.

• Periode: eind november 2016 tot en met december 2016.
  • Budget: flashpacker…dus medium… maar geen hostels… (tja boven de 30 wil je ook wel een beetje meer slaapcomfort:slapen:)
  • landen: dacht aan of Nepal, Laos, India,

Omdat het goedkoop is en tropisch en het heeft strand:vak02:! Andere mogelijkheden kan ook.

Iets over mij zelf: dame 32 jaar geboren en getogen in Purmerend. :wereld: Woonachtig omgeving Amsterdam,
2011: zes maanden gebackpacked Australie en Nieuw Zeeland
2013: zes maanden Gebackpacked Thailand, Cambodia, Maleisie, Singapore en Indonesia.
(dit is inclusief 1 maand vrijwilligerswerk in Thailand. Lesgeven op een basisschool)

Korte reizen: Bruiloft in Marokko, Single rondreis in Cuba, Familie vakantie in Suriname en veel landen in europa met de caravan vroeger :smiley:

Ben je geintresseerd. Drop een berichtje :dag:

Groetjes Sunnyshine (Sunita )

Hoi Sunita,

Staat je reisdatum al vast? Ik wil in januari ongeveer 4 weken rondreizen. Helaas is eerder niet mogelijk.

Groetjes Brechtje

• Updated - - -

Hoi Sunita,

Staat je reisdatum al vast? Ik wil in januari ongeveer 4 weken rondreizen. Helaas is eerder niet mogelijk.

Groetjes Brechtje

• Updated - - -

Hoi Sunita,

Groetjes Brechtje

Haai Brechtje,

Ik stuur je even een prive berichtje.

Hi Sunita,
ben je al op pad en waar zit je? Ik wil graag een paar of 3 weken op pad, last minute… misschien kan ik aansluiten?

groet
Arthur