Reisgenootje gezocht 20/28

Hoi,

Ik ben opzoek naar iemand die met mij het avontuur aan wil gaan voor 4 weken naar Thailand/Laos.
Ik ben 23 jaar oud en dit is de eerste keer dat ik mijn backpack ga pakken.
Ik ben mijn studie mmz 4 aan het afronden en voordat ik ga beginnen aan deeltijdpsychologie wil ik nog eens even er tussenuit.
Ik wil een actieve reis gaan maken waar vooral genoten word en niet gehaast. Ik wil de fullmoonpartys een bezoekje geven.

Klikt het gaan we een fantastische reis tegemoed klikt het niet scheiden onze wegen na 1 week.

heb je interesse mail !
kimber1989@live.nl

:dag:

Hoi! Weet je al in welke periode je wilt gaan???

Hallo!
Heb je gemaild. Ik wil graag in december

Hallo toekomstige mede-backpackers!

Mijn naam is Desiree en ben 24 jaar. Inmiddels ben ik al 2 maanden klaar met mijn master Bedrijfscommunicatie en digitale media in Tilburg. Ik zou graag vanaf begin januari willen gaan reizen en wil landen bezoeken zoals Vietnam, Cambodja, Laos, Thailand, Maleisië en Singapore. Ik zou graag begin januari willen vertrekken (eerder kan ook, later liever niet).

Ik wil er een fantastische reis van maken en sta dus open voor het ondernemen van verschillende soorten toeristische activiteiten :slight_smile: Fietstochtjes, af en toe relaxen op het strand, een feestje pakken, tempels bezoeken, de natuur opzoeken… you name it.

Ik zou het erg fijn vinden om met iemand samen richting Azië te vertrekken en de eerste tijd met elkaar op te trekken. Daarna kunnen we altijd nog zien of samen verder reizen of dat we apart verder gaan.

Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen! Kijken of samen kunnen vertrekken richting azië :slight_smile:
Heb Kimber1989 inmiddels gemaild :slight_smile:

Mijn mail: kissdees@hotmail.com

Groetjes Desiree

Hey!

Wat een leuk idee! ik ben zelf in Maleisie, indonesie, Vietnam en Cambodja geweest maar wil graag weer een keer terug, heb nog lang niet alles gezien. Ik ben 23 jaar en ben afgestuurd op de Hanzehogeschool in Groningen, inmiddels ben ik 2 jaar aan het werk, hierdoor heb ik een mooi bedrag kunnen sparen.

Ik zou zelf wel een aantal maanden willen reizen maar dan kan ik in men eentje doorgaan, heb je al concrete plannen gemaakt?

Groetjes,

Thomas