(origineel bericht op be-more.nl)
Dagje to the beach!
Hellleuu!!
Vandaag was het tijd voor een dagje niks doen; beach! Om half 10 werden we opgehaald en toen zijn we naar Sanur gereden. Hij zei een wit strand met lichtblauw water, maaaaar helaas! Het was wel een mooi strand! We hebben op luxe ligbedjes gelegen en lekker wezen zonnen.
Op een gegeven moment kwam er een Balinees vrouwtje aan; do you wanna have a massage? Ik vroeg hoeveel het koste. Ze zei: 80.000 Rupiah. Dat is 7 euro. Maar je hoort hier af te dingen dus hebben we een massage gekregen voor 50.000 Rupiah, ongeveer 4 euro! We dachten dat het niet veel voor zou stellen omdat het zo goedkoop was, maar we hebben er een uur gelegen. Eerst werd onze hele achterkant gemasseerd, inclusief handen, armen en voeten. Daarna een gezichtsmassage en tot slot ook de voorkant. Het was echt heeerlijk!
Op het strand hebben we nog een lekkere chickenburger gegeten en cocktails gedronken. Daarna was het tijd om naar huis te gaan. Een taxi hadden we al gauw. Hij kon ook een beetje Nederlands dus dat was wel grappig! Thuis aangekomen zag ik dat ik behoorlijk was verbrand haha, maar wel lekker bijgekleurd na 1 dagje strand. Dat zal nog wat beloven voor de rest van de vakantie.
We hebben aan onze projectleider gevraagd of hij de dolfijnentrainer voor ons wilde bellen (we hebben het nummer gekregen van onze SLB-er die ook uit Bali komt) Hij heeft gebeld en we gaan er zaterdag heen! Het lijkt me een super bijzonder ervaring om met dolfijnen te zwemmen. Onze projectleider brengt ons er heen en gaat zelf ook mee, hij wil kijken of dat iets is voor de gehandicapte kinderen, dit zou geweldig zijn!!! Aankomende zondag gaan we naar Padang Bai, oftewel: Blue Lagoon. Dit moet een heel mooi strand zijn. De chauffeur die ons er heen brengt wil ons onderweg ook nog vanalles laten zien (rijstvelden, tempels). En hij wil ons daar laten snorkelen. Ik ben heeel erg benieuwt en kan nu al niet meer wachten tot volgend weekend.
Zometeen gaan we avondeten en daarna hebben we geen plannen meer, het was een super mooi weekend. Hieronder nog enkele foto’s, waaronder een foto van de Dr. Fish behandeling. De natuur hier is echt prachtig, eigenlijk zijn daar geen woorden voor te benoemen, je moet het zelf meemaken.
Tot snel!