dagdromen/succes?

hier een verhaal van iemand die drinkyoghurt
wil produceren en verkopen in kenia

http://www.net5.nl/programmas/ik-begin/videos/seizoen-1/aflevering-1-laki-laki/ik-begin-aflevering-1

vertel eens of dit dagdromerij of een succes gaat worden

ben benieuwd naar jullie mening/opini

Ik denk een dagdroom want volgens mij kan je drinkyoghurt allang krijgen in Kenia en ook in andere afrikaanse landen.
In Zimbabwe hadden ze zelfs drinkyoghurt van Danone… Bij de Spar!!

Ik heb van juni 2010 tot juli 2011 in Kenia gewoond, en in de supermarkten kun je al drinkyoghurt kopen… In allerlei verschillende merken en verpakkingen… Dus ik denk een dagdroom…

dagdroom. Definately. Hij zal anders eerst Delamere van zijn voetstuk moeten stoten en dat zal hem niet lukken…

.

ik denk ook een dagdroom. Tijdens het programma kwam alles ook een beetje knullig over (op gesprek in resorts zonder flesje en zonder de drinkyoghurt). Als je dan ziet dat ze een heel klein flesje vasthouden en daar dan €2 a €3 voor denken te kunnen vragen… Of deze: als ik al die safari-jeeps zie rijden dan denk ik al gauw iedere auto maal 6personen die allemaal Laki Laki kopen. Hmmm ja maar met dat verschil dat bij je safari de drank (water en soms een frisje) in begrepen is en bijna niemand zoveel geld gaat neertellen voor zo`n klein flesje drinkyoghurt. Ik hoop dat we nog een follow-up krijgen.

Ik vind het zooo knullig dat ik eerst niet wilde reageren … maar nu dan toch:
Het lijkt me emotie-tv waarvan de uitkomst zal zijn dat alle Kenianen niet te vertrouwen blijken te zijn, waarbij compassie voor deze mislukte landgenoot de spuigaten uit zal lopen bij de kijkers en Kenia neergezet zal worden als debiel land.

O ja, mijnheer Joost verteld meer met drinkyoghurt te hebben (waar hij niets vanaf weet) dan met kaas (waar hij ook niets vanaf weet), hoewel kaas voor investeerders die wel iets weten van Kenia, Kenianen en kaas, best kans van slagen zou kunnen hebben.

Cheers!

HAHAHAHAH
idd superrr knullig (ik dacht als Kenya het knullig vindt moet ik toch eens ff kieken) ! !
Ik had in eerste instantie al een reactie gegeven zonder het filmpje te hebben gezien (sorry :stuck_out_tongue: )

Na het filmpje te hebben gekeken weet ik het zeker : Kenya heeft gelijk en Joost = F L O P.

.

Geneer je niet; ik deed hetzelfde, hahahaha

Wat heerlijk als je zo naief in het leven staat!

Alleen jammer dat er een zoveelste kip zonder kop zich in een avontuur stort en er aan flarden met franjes aan z’n t-shirt uit te voorschijn komt :drool:
En dan opeens ligt aan het land en zijn de goede doelen die hij gekoppeld had aan zijn project er de dupe van!
Op mijn ‘medelijden’ en begrip kan hij echt wel heel lang wachten :chin: