Cursus Turks voor Nederlanders in Alanya en omgeving

Cursus Turks in Alanya voor Nederlanders.

Hieronder de tekst van de flyer die we op de kerstmarkt in Alanya gaan uitdelen.
Het is de bedoeling dat de “lessen” opzich staan waardoor je niet de weg kwijt bent als je een keer niet kunt. Het concept zal door Süleyman uitgevoerd worden. Ik noem hem een herintredende Turk en hij stuitert om wat te kunnen betekenen voor de Nederlandse gemeenschap hier. Hij heeft ervaring in lesgeven is super geduldig en spreekt mooi Turks en perfect Nederlands. De tekst van de flyer spreekt verder voor zich.
Vragen kun je bij mij kwijt je kunt je ook bij mij opgeven. Het kan ook al bij het domain in oprichting. [EMAIL=“cursus@hollanya.nl”]cursus@hollanya.nl

Turks leren spreken zonder grammatica? Ja, zeker!

*Ook nog lekker en oergezellig… *
Turks leren spreken, in uw eigen tempo, samen met anderen die ook geen zin hebben in de Turkse grammatica? Ja, dat kan! Gezellig samen met andere landgenoten Turks leren spreken onder het genot van lekkere Turkse meze’s. Lekker EN gezellig!

Kan het u wat schelen dat ‘kimin’ genitief is? U wilt weten wat het betekent en hoe u het gebruikt. Wilt u echt weten hoe het zit met die naamvallen? Het duurt soms weken voor u het snapt. Wat hebt u aan al die taalkundige kennis? U spreekt daardoor echt niet meer of beter Turks met uw buren. U bent geen lijdend voorwerp, u bent het onderwerp in deze nieuwe cursus “Turks spreken zonder grammatica”. U bepaalt wat u leert en in welke tempo.

De cursus is zo opgezet, dat u rustig op vakantie kunt. Want ieder les die u mist kunt u later inhalen. Als u één of meer lessen mist, kunt u de cursus nog steeds goed volgen.

De les duurt ongeveer 2 uur en kost 25 TL per les inclusief meze’s (Turkse lekkernijen) en een niet-alcoholische drankje plus thee of koffie naar keuze.
*Deze praktische cursus start op dinsdag 1 februari 2013.