Cursus in Malaga

Ik heb al een paar topics gelezen over de cursusen die jullie hebben gevolgd alleen dat waren wat oudere topics. Hebben jullie recente ervaringen en zo ja bij welk instituut? Ik heb een beetje gegoogled maar heb echt geen enkel idee welke ik het beste kan kiezen.

Ik ben van plan midden Juli de cursus te doen voor 6 weken.

graag tips:) en het liefst bij het strand:hihi:

alvast bedankt

heb de afgelopen twee jaar een taalcursus in de zomer in spanje gedaan, alleen niet in malaga (barcelona en granada, dat is iets boven malaga), dus ik weet niet precies welke organisaties daar zijn.

Ik heb een cursus gevolgd bij de don quijote en bij ef. Deze organisaties zitten ook in Malaga. Als ik ze met elkaar vergelijk dan zijn de klassen van don quijote kleiner, waardoor je meer aandacht krijgt van de docent. Alleen de vorderingen die je maakt hangt van je zelf af. Zet je er voor 100% in, of vind je de andere dingen die aanwezig zijn (uitgaan, stappen, omgeving) ook leuk en moet je af en toe beetje kiezen waardoor je soms een les mist of je huiswerk (als je die krijgt) niet maakt. Maar goed, er zijn nog veel meer organisaties idd, daar weet ik dus niet zo veel vanaf. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel.

gr

dank je voor je reactie.

Ik heb van verschillende organisaties een prijslijst gekregen (don quijote en estudio hispanico) ik twijfel tussen deze 2 omdat die een overzichtelijke prijslijst hadden ze zijn alleen wel duur vind ik.

ik ben echt opzoek naar een goede maar ook minder duur dan deze 2.

Heb jij misschien de website van Ef?

alvast bedant

Hooi Bouchra!
Ik heb een reactie geplaatst op je vraag bij de andere topic…

Ik zag dat je 6 weken naar Málaga wilde komen voor je taalcursus. Bij Babel Idiomas zou de prijs uitkomen op €750,- voor een intensieve cursus met 20 uur per week les. Kijk gerust even op de website: http://www.spanishcoursesandcultureinspain.com/nl/

Succes! Groetjes Chianne