Haii allemaal,
Mijn naam is Denise en ben 21 jaar, omdat ik Nederland wil verlaten om een nieuw leven te beginnen op curacao ben ik op zoek naar mensen rond mijn leeftijd die het zelfde dachten en dus gedaan hebben, of mensen die het zelfde willen en misschien wel geintresseerd zijn om samen met mijn de uitdaging aan te gaan.
Ik ben van plan om te gaan werken daar en heb al enkele sollicitatie’s verstuurd. het enigste wat nu van toepassing is, is het zoeken naar een verblijf. iemand misschien handige tips??
Groetjes Dee:dag:
Hallo allemaal,
Mijn naam is Denise en ik ben 21 jaar, omdat ik Nederland wil verlaten om een nieuwe start te maken in curacao wil ik graag in contact komen met mensen die het zelfde willen, of het zelfde gedaan hebben en inmiddels nu op curacao zitten.
ik zou graag willen werken in de horeca achter de bar bij een club of resort. Dat wil ik doen voor 1 jaar en als het mijn goed bevalt wil ik er misschien wel voor altijd blijven.
ik hoop in contact te komen met mensen rond mijn leeftijd die ook geintresseerd zijn en misschien wel met mijn verder willen zoeken naar een verblijfplaats,werk etc. of die met mijn de uitdaging aan willen gaan
Liefs groetjes,
Denise!
Hallo Denise,
In welke sector wil jij gaan werken? Ik stuur zelf overmorgen mijn sollicitaties op naar Aruba, Curacao…en dan afwachten.
Ik studeer over twee weken af en wil na de zomer als ik een baan zou krijgen ook weg.
Gr. Diandra
hey hey,
leuk dat je reageerd, ik ben opzoek naar een baan in de horeca bediening maar het liefst achter de bar in een discotheek etc om mee te beginnen. Wil gewoon even genieten haha. had gesoliciteerd bij papagayobeachresort in Jan Thiel alleen kreeg vandaag mail terug dat ze meer ervaren mensen zochten op het moment. maar geef de hoop niet op alles vind ik eigenlijk wel best geen voorkeur.