curacao oktober 2006!!

Hehe… ik ga daar bij brugman keukens (wat jullie vast bekend voor zal komen) in autocad werken (zo’n pc tekenprogramma…)

ik huur een huisje in Salinja… n heel leuk rood huisje :slight_smile: met nog twee meisjes… volgens mij was het de architectenweg als ik me niet vergis :wink:

klinkt leuk!! van wanneer tot wanneer ben je daar precies?

23 augustus vertrek ik, en 16 jan ga ik (als het goed is;)) weer terug! en jullie?

ik vertrek 13 oktober en blijf dan tot 4 april! heb er echt al heel erg veel zin in! voor mij duurt het nog even maar jij gaat idd al heel erg snel! ben je er al helemaal klaar voor? groetjess!

hmm… ik begin nu pas egt te snappen dat ik alles 5 maandjes achter moet laten… dus btje dubbele gevoelens… spannendd!!! leuk en eng… :wink:
en kmoet al helemaal niet aan het vliegveld moment denken…!
maar volgens mij licht dat allemaal aan mij en denk ik over alles teveel na…!:geek:

seem here!! vliegveld moment stel ik zo lang mogelijk uit, want als ik daar nu al aan ga denken!! :wink: :laugh: haha verder heb ik ook dat ik het aan de ene kant super vind, maar aan de andere kant ook spannend hoor!! ga je helemaal alleen of met anderen samen?

een meisje uit mijn klas zal ook meegaan… das opzich wel fijn… heb je tenminste een iemand… alleen ken ik dr eigenlijk niet echt goed… maar dat zal wel goedkomen denk/hoop ik…! en jij…?

ik ga ook samen met een meisje uit mijn klas maar heb daar eigenlijk ook heel weinig contact mee! maar toch vind ik het wel een goed gevoel om te weten dat je daar toch tenminste 1 iemand kent! haha maar ik hoor van iedereen dat er echt heel veel, voornamelijk erg gezellige, studenten zitten en dat er altijd wel iemand is waar het wel mee klinkt! dus daar ga ik ook gewoon vanuit!! hahaha heb je er al wel zin in??

ja… met de dag krijg ik er meer zin in! vooral met dit oerhollandse rgenweertje… :frowning:

kzie mezelf gewoon al relaxen met een cocktail op mambo beach :slight_smile:

daar sluit ik me graag bij aan!! :wink: :yes: hahaha!!
heeft verder iemand nog handige tips misschien??

Ik heb nog een super leuk autotje te koop voor de mensen die naar Curacao gaan. Het is een rode Suzuki Alto Cabrio. Hij kost maar 800 euro en hij is tot 2008 gekeurd. Je kunt hem natuurlijk daar ook met Antiliaanse guldens betalen. Dan kost het je 2000 gulden. Je kunt contact opnemen met Paul Janssen op nummer 5999-5180487 of mailen naar: [EMAIL=“PCjanssen_82@hotmail.com”]PCjanssen_82@hotmail.com. Helemaal top om bij aankomst direct een auto te hebben.