Ik ben van plan om in mei dit jaar voor 2 weken naar Cuba te gaan. Ik zou de reis eerst met een vriendin doen, maar dat gaat helaas niet meer door. Ik houd wel van een uitdaging en nieuwe dingen uitproberen, vandaar dat ik nu op deze site op zoek ga naar een reisgenoot…Ik zou graag met iemand deze reis willen maken die spontaan is, gek is op uitgaan, de Cubaanse cultuur wil ontdekken, zee strand en zon…je kent het wel en vooral veel andere leuke mensen wil ontmoeten…klinkt het als muziek in de oren…misschien word jij dan mijn nieuwe reisgenootje…;-))
Mijn naam is Arno van Roomen en wil waarschijnlijk vrij snel naar Cuba gaan (17feb. is er plaats in het vliegtuig) , heb het nu even rustig met mijn werk en las jouw advertentie .
**Ben er 3 jaar geleden ook geweest , en wil nu van Havana naar Camaguey enz. ** Spreek wat Spaans , jij óók ? Ben 34 jaar en misschien zeg je van : oké het lijkt me eventueel wat om over een week met jouw te gaan , mits dat kan en het klikt hé ! Hou ook van uitgaan/zon/cultuur/taal/muziek en wil op eigen gelegenheid reizen ( dus niet met een groep , maar eventueel wél met z’n tweeën). Mijn ex-buurman kwam er gisteren vandaan en zei dat het op moment gem. 25 a 30 graden is en erg groen .