Cuba / Latijns Amerika 2007

Ik zou graag Cuba combineren met andere zuid Amerikaanse landen. Niks staat nog vast, zelfs geen datum. Ik ben me aan het oriënteren en zoek niet te duur toch comfortabel naar rond/trekkers reizen. Het plan is om ± 3 weken rond te reizen. Omdat ik niet graag alleen reis zoek ik een reisgenoot. Bij interesse hoor ik graag van je.
Groetjes Jurjen (m 35)

Hi Jurjen,

Ik ben ook van plan om naar Cuba te gaan rond mei dit jaar. Ik weet niet wanneer jij van plan was om te gaan? Ik ben eigenlijk op zoek naar een reisgenoot die Cuba samen met mij wil ontdekken. Ik ben gek op dansen, verschillende mensen ontmoeten, verschillende culturen te ervaren, relaxen in het zonnetje met prachtige stranden etc. Ik heb gewoon een passie voor Latijns Amerikaanse landen. Als je dezelfde passie deelt kunnen we misschien wat meer informatie uitwisselen en misschien…

Groetjes,

Nora (30)

Hey Nora,

Bij mij is het zeker ook de passie voor latijns Amerikaanse en spaans talige culturen die er voor zorgen de reis te willen maken naar Cuba. Ik hoor goeie verhalen over Cuba, en er is veel te zien! Ik ben niet zo’n strand mens, maar een dagje tussendoor zal best lukken. Het lijkt me leuk om rond te trekken, mensen leren kennen, de cultuur te zien en 's avonds lekker een biertje te drinken in een bar of cafe. Wellicht kunnen we elkaar ns treffen op msn, kunnen we elkaar wat leren kennen? Als het klikt kunnen we altijd zien wat er valt te combineren! mijn adres jurjen1971 at hotmail .com

Groetjes Jur.

Hi

We kunnen inderdaad een keer op msn afspreken om te kijken of we hetzelfde idee hebben over de inhoudt van de vakantie naar Cuba en of het inderdaad wel klikt…heel belangrijk natuurlijk…:smile:
Ik ben wel weinig te vinden op msn, maar we spreken wel een keertje een tijdstip af en dan moet het helemaal goed komen. Mijn e-mail is: [EMAIL=“curiouswoman1@hotmail.com”]curiouswoman1@hotmail.com

Tot horens.

Groetjes,

Nora