Cuba, Malta, Portugal, Sicilie, Kroatie?

Hallo toekomstig reisgenootje?

Ik ben v, 30 jaar en heb nog twee weekjes aan vakantiedagen over voor dit jaar. Heb al eens eerder via internet reisgenootjes gevonden en dat is ontzettend goed bevallen. Dus dat ik vriendinnen heb die met hun vriendjes op vakantie gaan vind ik eigenlijk helemaal niet erg :slywink:

Heb een paar landen in gedachte, waaronder Cuba, Malta, Portugal, Sicilie, Kroatie, maar sta open voor andere opties. Wil graag rondtrekken met daarbij aan het eind nog lekker een paar daagjes luieren aan het strand.
M.a.w. veel dingen zien maar ook tijd voor relaxen met een lekkere cocktail onder een palmboom :biggrin:

Mocht het Cuba worden (toch wel m’n eerste keus) dan zit ik te denken om rond november weg te gaan (na het orkaanseizoen) en wordt het europa dan september/oktober?

Dus heb je zin in…zonnetje…biertje…onbezorgd rondtoeren…lachen…lekker babbelen en vooral een leuke tijd hebben, stuur me een mailtje dan kunnen we onze ideeen uitwisselen!

Hallo,

Cuba klinkt prima, en ik zie mezelf ook al helemaal onder een palmboompje zitten:vak02:. Wil je een georganiseerde rondreis gaan maken, of op eigen houtje Cuba ontdekken?

Ik ben trouwens Marjolein, 27 jaar, woonachtig in Noord-Holland. Mijn allergrootste hobby in reizen en Cuba staat bovenaan mijn lijstje, dus dat komt heel goed uit!

Groetjes Marjolein:dag:

Hoi,

Ik vanessa 30 jaar heb ook nog 3 weekjes open staan voor evt vakantie!
Ik heb ook geen zin om die weken voor de deur te spelen vriendinnen hebben allemaal al plannen en lijkt me heerlijk om onder die palm boom een drankje te doen.

Misschien kan je me toevoegen op msn [EMAIL=“onlynes@hotmail.com”]onlynes@hotmail.com
geldt voor meer mensen die nog op vakantie willen

x vanessa

Hey! Leuk om van jullie te horen!

Vanessa, heb je toegevoegd op m’n msn (moet wel zeggen dat ik er niet vaak ben maar dan heb je in ieder geval m’n emailadres) Marjolein, wat is jouw emailadres voeg ik je ook ff toe :biggrin: Lijkt me leuk jullie beter te leren kennen!

Ik ga liever op eigen houtje. Die georganiseerde reizen zijn wel makkelijk (hoef je niet zelf te denken) maar ik denk dan wel altijd wat als ik het ergens nou helemaal fantastisch vind dan moet ik die bus weer in en door haha! En ik vind het juist leuk om zelf de leuke plekjes uit te zoeken.

Nou tot mails! groetjes :zon02:

Ps: woon trouwens ook in Noord Holland

Mijn email adres is [EMAIL=“marjolein92@hotmail.com”]marjolein92@hotmail.com!!!

Tot snel op msn!!!

Groetjes Marjolein:zon: