Hoi! ik ben Vicky, 26 jaar en wil dit jaar graag reizen in de kerstperiode (3-4 weken). De bestemmingen waar ik graag heen wil zijn Cuba, Patagonie (Chili/Argentinie) of Peru&Bolivia. Ik spreek een woordje Spaans, dus dat werkt mee! Op reis hou ik ervan om cultuur (en natuur) te snuiven, in contact te komen met de lokale bevolking en lekker te eten en te genieten. Reizen mag van mij best basic zijn, zo kom je vaak op de leukste plaatsen!
Lijkt het je leuk om mee te gaan en ben je zo rond dezelfde leeftijd? Ik hoor graag van je!
Heey Vicky.
Aangenaam, mijn naam is Justin en ben een jaartje jonger dan jou. 13 November vlieg ik van Amsterdam naar Paramaribo en 20 april ga ik terug van Rio de Janeiro. Ik heb dus 5 maanden de tijd om van Paramaribo naar Rio te komen. Alles daartussen is blanco en zonder plannen is alles mogelijk. Mocht je in die tijd in Suriname zijn, dan lijkt het me leuk om een stukje samen te reizen. Ik ben al tevreden als ik een hangmat heb en regelmatig eten ;). Veel plezier sowieso alvast. Doeg!
Hoi Vicky,
mijn naam is Ilse, ben 33 jaar en kom uit het zuiden van het land. Op aanraden van een collega heb ik onlangs een ticket geboekt naar Ecuador, vertrek 28 december en vlieg 29 januari weer terug. Dit land staat dan wel niet in jouw lijstje, maar misschien lijkt het je tocht wat… Ik ben afgelopen twee jaar alleen op pad geweest (Australie en Thailand, Loas en Cambodja) en ben daar genoeg mensen tegen gekomen, maar kijk nu toch maar eens naar mogelijke reisgenoten in dit forum…
Groetjes Ilse
Hoi Vicky, ik ben Nicole. Ik heb je bericht gelezen en het spreekt me gelijk heel erg aan. Ik kan me helemaal vinden in wat jouw wensen zijn. Mijn vraag is of jij gebonden bent aan deze periode, want de periode zoals jij aangeeft in jouw bericht is voor mij niet haalbaar. Wellicht dat in een latere periode ook mogelijkheden zijn voor jou.
groeten, Nicole
Hi Vicky,
Ik zit vanaf 12 december voor een maand in Cuba. heb je inmiddels al een ticket geboekt??
Groetjes,
Marloes
Hoi Marloes,
Wat leuk! Ik ga van 15-29dec naar Cuba, met een georganiseerde reis van G adventures (Cuba Colonial). Jammer dat ik niet eerder wist dat je ging! Ben bang dat mn huidige reisschema niet veel tijd overlaat, maar mocht je ergens in de buurt zijn (zie het reisschema) dan kunnen we wellicht meeten.
Gr Vicky