Crash Onur Air Op Vliegveld Eelde

Dat was gisteren wel even schrikken dat het vliegtuig buiten de startbaan is terechtgekomen. Gelukkig is het goed afgelopen omdat mijns inziens de piloot tijdig het probleem onderkende

Ik heb zelf met Onur Air gevlogen op 3 mei en weer terug en vond het een goede luchtvaartmaatschappij.

Je moet altijd maar zo denken, op de weg kan ook iets gebeuren met de auto of met een bus. Omdat er zoveel mensen in een vliegtuig gaan zullen er ook meer slachtoffers kunnen vallen.

Ik stap nog steeds gerust in het vliegtuig en maak me nooit geen zorgen met wat er zou kunnen gebeuren als het vliegtuig problemen krijgt. De zwemvestuitleg hou ik maar voor kennisgeving. Tegen de tijd dat je het nodig hebt is iedereen in paniek en doe je niets meer.
De zuurstofinstructie volg ik wel.

Ik heb heeel veel (wereld)vluchten gemaakt en nog nooit iets engs meegemaakt.

Veel succes en gewoon doen!

groetjes :rolleyes: :rolleyes:

Fijn zo’n reactie te horen,hoop dat meer mensen positieve ervaringen met hun hebben.Gr.Hans

Nu Hans en al die andere vakantiegangers.

Zoals ik al laat weten op dit forum, met onze reis met Onur Air was niks mee. Ik denk ook zo van dat kan met een iedere maatschappij gebeuren hoor en als je het tijd is ga je toch! Ja, zo denk ik erover. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je het zelf meemaakt dat het wel een schrikreactie geeft.

Ik kan me nog herinneren zo,n 5 jaar geleden gebeurde bijna hetzelfde maar dan tijdens de landing met dat Transavia toestel die langs de landingsbaan terecht kwam. Maar ik vind ook als je gaat vliegen kan er altijd wat gebeuren maar zoals GvdBerg al zei, dit kan op de weg ook maar dan is het geen nieuws.

Dus mensen, stap gerust in het vliegtuig en zeker ook wel in Onur Air. Niks mis mee hoor!

Nu, een prettige vakantie nog en groetjes van EL B) B)

Dit jaar ook met onur air geweest :smiley:
hele goede service
alleen het engels was wat moeiljik te verstaan :lol:
eten gratis, meerdere keren drinken
en ik kreeg een ontbijt ivm mijn vegetarische eetwijze
niks op aan te merken
het schijnt ook 1 van de beste turkse maatschappijen te zijn! :wink:

groetjes Viv