Originally posted by gvg@29-03-2005, 19:27:55
** Via Ticketpot is het volgens mij voordeliger, je vliegt ook rechtstreeks op je vakantiebestemming. **
Dat proberen ze vrijwel altijd te regelen. Dat gaat via komfly ook ![]()
Originally posted by gvg@29-03-2005, 19:27:55
** Via Ticketpot is het volgens mij voordeliger, je vliegt ook rechtstreeks op je vakantiebestemming. **
Dat proberen ze vrijwel altijd te regelen. Dat gaat via komfly ook ![]()
zijn de hostessen van corendon gewoon nederlanders of zijn het turken?
Ik heb een paar keer Turkse hostessen gehad maar ook al heel vaak Nederlandse!
Doe mij maar de Turkse…
…Veel vriendelijker en behulpzamer, de meeste dan he, er zijn ook heel veel leuke Nederlandse hostessen!
Groetjes…
~Deniz~
Er zijn ook hele leuke Hosts!!
Wij zijn ook al een aantal keren met Corendon op vakantie geweest. Wij hebben totaal geen problemen gehad. Alles was elke keer toppie verzorgd. Ook de laatste keer toen we een ‘Bingo’ reis hadden geboekt waren we heel tevreden. We hadden geboekt voor 5* all inclusive en we kwamen in een schitterend 5* hotel terecht vlak bij het centrum van Kemer. Echt super!
Ik heb het altijd al misleidend gevonden dat wat een een 8 daagse reis wordt genoemd een 6 daagse reis kan worden maar blijkbaar komt dit al zo vaak voor en levert dit economisch gezien zoveel op dat het al maatschappelijk wordt geaccepteerd. Als een masseuse echter een massage van 2 uur belooft en ze doet er maar 1 dan is dat niet acceptabel. Ik blijf het vreemd vinden. Daarbij vind ik dat, juist omdat de reisorganisaties dit weten"ze klanten niet al bij boeking een reistijd mogen laten kiezen en bevestigen terwijl ze weten dat dit in heel veel gevallen niet waar te maken is. In ons geval hebben we nadrukkelijk (zelfs telefonisch bevestiging gevraagd) voor een terugvlucht om 23.45 gekozen. Een keuzemogelijkheid die Corendon ons zelf heeft gegeven bij boeking. Uiteindelijk staat nu op de tickets dat we al om 10.00 uur 's morgens terugvliegen. Je vakantie begint zo al met een teleurstellingen en we vinden het pure misleiding. Klanten binnen halen door ze een visje voor te houden en dit na betaling weer wegnemen. Je zegt "als je gunstige vliegtijden hebt dan is dat alleen maar mazzel. Mensen met gunstige vliegtijden en die dus 8 dagen vakantie hebben, hebben hetzelfde betaald als mensen die ongunstige vliegtijden hebben en dus maar 6 dagen vakantie. Vertel mij maar wat daar mazzel en eerlijk aan is.
Beste Zonnetje
Allereerst betreft dit een topic uit 2005. Veel mensen die hierin gereageerd hebben hebben al geen account meer
Wat die vluchttijden betreft: Je kan geen enkele charter ‘op een vaste vluchttijd’ boeken. Dan zul je echt ‘extra’ geld moeten uitgeven en een lijnvlucht boeken.
Bij ELKE boeking staat: Tijden onder voorbehoud.
En zelfs als je al je tickets hebt kunnen tijden aangepast/veranderd worden.
Je 8-daagse vlucht betreft slechts 7 overnachtingen. Dat boek je.
Blijft dat dit onderwerp al tot in den treuren besproken is, steeds alles in herhaling komt, maar er nooit een verandering hierin zal komen, omdat charters geen vaste vluchttijden hebben. De goedkopere charters kunnen deze prijzen alleen hanteren door halve vluchten te combineren en dus tijden te blijven aanpassen…
Ik laat tijden mn vakantie niet beïnvloeden en maak er gewoon een 10daagse van, dan houd ik zeker 1 week netto over… en als de tijden wel ‘gunstig’ zijn misschien een dagje meer…
ben al zeker 10 maal met Corendon naar Turkije geweest en wil enkel zeggen dat mijn ervaringen met Corendon niet beter of slechter zijn dan met andere reisorganisaties.