Wie heeft er nog meer last van dat de vluchten van Corendon op het laatst nog gewijzigd worden?
Het is alleen typisch dat dit dan vaak van de middag/avond naar de vroege morgen van dezelfde dag verschoven wordt. Van de opgegeven vliegtijden kun je niet zeker zijn.
Heb dit met andere maatschappijen nooit gehad en we vliegen al sinds 2005 (zeker 1x per jaar, soms 2). Als je een klacht indient en aangeeft dat OF hun planning niet goed is OF de staat van de vliegtuigen niet, krijg je GEEN bericht terug.
Alleen die arrogantie al.
Als je een pakketreis boekt heb je geen keuze welke vlucht jij wilt. In de planning kunnen 2 vluchten op een dag staan, maar je kan niet verwachten als tegen die tijd dat jij met de geplande vlucht gaat, terwijl er maar een hoeveelheid passagiers zijn voor 1 vlucht. Ze zijn verplicht om jouw op die dag te vervoeren, maar niet hoe laat.
Dit gebeurd dagelijks bij heel veel maatschappijen en dan vooral de chartervluchten. Denk niet dat ze zitten te wachten op mail over dit onderwerp. Natuurlijk wil je graag antwoord, maar alle mail beantwoorden lijkt me geen doen.
www.thelatinworld.nl/vluchtschemas.html
Maar het is toch van den zotte dat je zo maar eerder moet vertrekken? In ons hotel is NIEMAND op de geplande tijd vertrokken die met Corendon vloog. Met andere maatschappijen hadden wij daar geen last van
Als er wel meerdere vluchten van Corendon waren, dan bepaald toch de touroperator welke jij moet nemen en niet de vliegtuigmaatschappij. De touroperator reserveert de stoelen in het vliegtuig.
Als je een pakketreis boekt heb je niet de keus van de vlucht. Dan moet je alles los boeken, dan weet je welke vlucht je hebt (mits ze niet samengevoegd worden door de vliegtuigmaatschappij).
Je zult dus je klacht moeten neerleggen bij je touropearator. Corendon kan hier dus helemaal niets aan doen.
Eenmaal in Turkije gingen we toevallig in de avond kijken in de lobby
van ons hotel of er al iets stond voor de geplande vlucht van de volgende
avond!
Wat schets onze verbazing, we zouden de volgende morgen om 5 uur al
opgehaald!!!
Onze portier belde gelijk en kwam met de mededeling dat we ter compensatie
25€ pp zouden ontvangen!!!
Ik gelijk teruggebeld om mijn ongenoegen te uiten, kregen we ook nog
even te horen dat we in Eindhoven gedropt zouden worden ipv van Amsterdam
waar onze auto stond!
Na veel vijven en zessen konden we max 50€ krijgen en geen vervoer van
Eindhoven naar Amsterdam!
Op het vliegveld van Bodrum konden wij (totaal 8 mensen) ons geld
krijgen maar dan moesten we wel even tekenen dat we geen aanklacht
zouden indien tegen Corendon)
Om onze vlucht maar niet te missen hebben we allemaal onder protest,
en zowat slaande ruzie bij de balie van Corendon
ons ongenoegen op papier gezet met de nodige verwensingen en vloeken
onder het mom van toestemming!
U snapt het al, nooit meer Correndon, dan liever een paar tientjes meer betalen!