Contacten gezocht voor 4 weken Brazilie

hoi,
ik zit momenteel veel na te denken wat ik met vakantie wil doen. Mijn planning was om 4 weken naar brazilie te gaan, naar een vriendin, maar omdat ik wat vliegangst heb en ook bang ben om alleen te gaan heb ik besloten niet te gaan.

Nu ben ik aan het rondkijken bij groepsreizen. Wie heeft er ervaring mee met groepsreizen als je alleenstaand bent?
Ik ben overigens 28 jaar oud.

Ik zit eraan te denken of het misschien verstandig is om een reisgenote (niet lesbisch) te zoeken met ongeveer dezelfde interesses rond de 26-33 jaar oud, of een groepsreis te doen of thuis te blijven. Als iemand wat tips heeft, of iemand net als mij er ook over loopt te denken om te reizen maar niet alleen wil of durft misschien dat we kunnen mailen.

Ik hou veel van zonnige landen. Ben een liefhebber van spanje, maar heb dit land al best vaak gezien. Denk nu bv aan Portugal (nooit geweest) of toch de oceaan over en dan denk ik bv aan Mexico, Brazilie of iets dergelijks. Ik hou er niet van om de hele dag alleen op het strand te liggen. Wat ik wel leuk vind is zo op zijn tijd naar het strand te gaan, wat te winkelen en verder wat excursies te doen. s Avonds wat drinken, maar ben geen discoganger.

Als iemand interesse of tips heeft hoor ik het wel.

Hallo,

In je berichtje schreef je dat je graag naar Brazilië wilt en dat er eventueel over na aan het denken was om met een groepsreis te gaan.

Samen met een vriendin heb ik een groepsreis naar Brazilië geboekt met vertrekdatum 14 juni en er zijn nog een aantal reizigers nodig om de reis door te laten gaan. Dus als je graag naar Brazilië wilt dan kan je dit natuurlijk ook overwegen en je bent dan natuurlijk niet alleen :wink:

Het is een groepsreis van Shoestring (www.shoestring.nl) waarbij je veel vrijheid krijgt om je eigen dingen te doen. Je kan bijv. meedoen met verschillende excursies.

Als je interesse hebt dan hoor ik het wel!

Groetjes Annemiek