Aug/sept 2013 Brazilie

Hoi!

Mijn naam is Deniece en ben 30 jaar. Ik ben een prettig gestoorde, aardige, sociale meid/ vrouw en in augustus of september 2013 wil ik graag naar Brazilie gaan. Ik zou graag een paar dagen in het Amazonegebied willen verblijven, een paar dagen naar Rio willen gaan en ik zou graag Foz Do Iguacu gezien willen hebben. Wat er voor de rest gezien kan worden, zijn alleen maar extraatjes maar deze drie dingen staan in ieder geval op mijn verlanglijstje!
Reizen in je eentje kan ik wel maar ik denk dat ik het leuker zou vinden om het toch met leuk gezelschap te kunnen delen. Het merendeel van mijn vriendengroep is al gesetteld dus dan gaan ze liever met hun gezinnetje op vakantie. Wat ook heel logisch is natuurlijk…
Herken jij jezelf hier wel in, laat dan een berichtje achter!
Groetjes,
Deniece

Hoi Deniece, ik zag je berichtje en dacht ik ga gelijk reageren. Zelf heb ik ook al eerder een oproep geplaatst voor Brazilie. In mijn omgeving zijn vriendinnen gesetteld of er wil niemand naar Brazilie. Ik was al een tijdje aan het kijken naar groepsrondreizen omdat ik niet alleen erheen wil. Het is toch veel gezelliger met iemand erbij…

Op mijn lijstje staat sowieso Rio (Christus beeld) en Foz Do Iguacu. Verder hou ik heel erg van zon en strand dus tijdens mijn vakantie wil ik ook genieten van die 2 dingen, een verblijf aan het strand (diverse stranden) wil ik dan ook graag. Ik wil ook wel graag in een periode wanneer het wel lekker weer is, dus niet alleen regen. Nu zijn er natuurlijk verschillende klimaatverschillen in zo’n groot land.

Groetjes
Summergirl

Hoi Summergirl!

Leuk dat je reageert op mn oproepje, :slight_smile:
Ja het is soms best moeilijk inderdaad met vrienden die al gesetteld zijn. Ik ken het.
Ik ben zelf single dus ja, met je vriendje gaan is er ook niet bij. Maar ja, alles heeft z’n voor- en nadelen toch?
Ja Rio wil ik zelf ook heel graag zien en die watervallen ook. Het amazonegebied staat ook op mn lijstje en Salavador da Bahia lijkt me ook supervet.
Ik hou ook zeker van strand en van relaxen maar ik wil ook zeker wel wat zien.
Heb jij al bij bepaalde reisorganisaties gekeken?
Ik ben zelf niet verder gekomen dan Boer en Wendel, wat als single zijn de enige is die de mogelijkheid biedt om in een groepsreis te gaan. De andere rondreizen komen niet op alle plekken die ik wil zien.
Overigens is aug/sept wel een goede periode om te gaan gezien de zon/neerslag. Ja bij Foz do Iguacu is het sowieso nat dus ja, veel zon zal daar denk ik niet zijn haa
Heb jij misschien facebook? Dan kunnen we elkaar toevoegen.

Groetjes,
Denece

Hoi,

Ik wilde ook graag even reageren maar ik hou het nog kort, mijn vraag is, hoe lang is de planning te gaan?

Groetjes Noelle

Hoi Noelle,

Planning is 17 dagen tot max een maand te gaan. Maar eerder 17 dagen dan 4 weken.

Gr.
Deniece

Hey Deniece, sorry dat ik nu pas reageer (erg druk op werk)!
Naast dingen zien, wil ik ook nog wel op het strand liggen. Klopt als je single bent dan ga je of met groepsreis of je gaat alleen op eigen houtje. Wat je ook veel ziet zijn bouwstenen, denk dat dat met zijn 2en wel goed te doen is. Ik ga dat niet in mijn eentje doen, vind het ook minder leuk.

Ik heb al wel bij een aantal organisaties gekeken, bij de groepsreizen zie ik niet heel veel Rio. Als het er wel bij is dan is het samen met nog paar grote steden (dus meerdere binnenlandse vluchten) of het wordt zo duur. Die van Boer en Wendel is ook echt prijzig he?

Precies qua weer kan je altijd (vooral in Brazilie) ergens zitten waar het minder is bijv bij Foz maar daar is dan niets aan te doen, als je over het algemeen maar lekker warm/zonnig weer hebt. Ik zag jouw planning qua duur, ik zou iets van 16 dagen willen als het wat meer is geen probleem hoor maar het wordt voor mij geen 4 weken.

Ik zal je wel even prive bericht sturen.
groetjes

mail me anders even op deniece.granpremoliere@gmail.com

Heb je btw Facebook?

Boer en wendel is best prijzig ja. 3495 maar daar zitten wel alle vluchten bij en die is 17 dagen :slight_smile:

Ha allemaal,

ik wil graag in september vertrekken richting Rio en daarbij ook Foz do Iguazu aandoen, daarna verder afzakken. Is er in jullie plannen nog ergens ruimte dit in te passen of kan ik me ergens bij jullie aansluiten?

Groetjes,
Linda