Contact met barman Blue Dreams hotel

Ik ben net 5 dagen terug uit Turkije! ik heb mij daar ongeloofelijk geamusseerd!
Het blue dreams hotel was super! het was prachtig gelegen en het animatieteam was super! Vooral Sedad was enorm tof (en knap!!!)
Ik heb daar ook een barman leren kennen, Umet. Hij werkte aan de poolbar (bootvormige bar). Hij leek erg op Tom Cruise omdat hij ook met ijsblokjes en flessen kon gooien (zie film Coctail!).

Nu komt het probleem: ik mis Umet enorm!! Ik heb geen afscheid kunnen nemen! Heeft iemand misschien zijn email adres of telefoonnummer?

Ik wil dat gewoon kunnen afsluiten en het lukt niet zonder dat ik afscheid kan nemen!

Als iemand het e mailadres van Sedad heeft dat zou ook al helpen! Ik heb hem beloofd om een foto door te sturen maar ik heb z’n maildres niet!

Groetjes kel

ben er nog nooit geweest. maar miss kun je op vakantiereiswijzer kijken, mensen die op het hotel gereageerd hebben, vaak kun je hen ook mailen, miss weten zij het.

anders kan je ook de site van het hotel opzoeken, en dan mail je naar het hotel. t.a.v…barpersoneel of animators.

succes

İn welke plaats??

Bodrum :wink:

J als het net in een ander topic!?? Heb je het al geprobeerd te Googelen??

googelen ? er zijn zoveel Umets in turkije …

Ik zal wel een keer aan mijn vriend vragen, die heeft in Blue Dreams gewerkt…

x

u go Cyn !!! goed zo meid ! Je hebt ook overal je connecties hé ? :wink:

Hahaha ja goed he :wink:

niet helle…cynthia bellen…!!!

Haha ja inderdaad… 0900-belcynthia hahahaha

x

haha…voor meteen geholpen te worden toets 1, wilt u een afspraak maken toets 2 en om door verbonden te worden met een van cynthia’s medewerkers, toets 3…

U kunt ook een 0 intoetsen en een boodschap inspreken, dan zal Cynthia zo snel mogelijk contact met u opnemen.

tjonge tjonge jonge, mutsen zijn jullie, ik lig hier in een wegtrekker echt!!
:laugh: :laugh: :laugh:
:wave:

hahaha…ja…

(tuddududsuu)…u spreekt met het antwoordapparaat van cynthia-connections
op het moment zijn al onze medewerkers in gesprek, sorry voor dit ongemak.
probeert u het later nog eens. (tududusuuu)

Al onze 3 medewerkers zijn ingesprek. U heeft nog 100 wachtenden voor u. Wij adviseren u om het op een ander tijdstip nog eens te proberen.

wij zijn momenteel telefonisch niet te bereiken
onze werktijden zijn van 08.00 uur tot 12.00 uur en 13.00 uur en 16.00 uur
wij pauzeren van 12.00 uur tot 13.00 uur.

een bericht inspreken is echter wel mogelijk.

Haha…

Goedenmiddag Cynthia=connections met Filiz, waarmee kan ik u van dienst zijn? Nee helaas Cynthia is momenteel niet telefonisch te bereiken, ze is bezig met connecties leggen :wink: hahahahahaha

x

Er zijn nog 87 wachtenden voor u. Blijft u aan de lijn, dan wordt u zo spoedig mogelijk geholpen.

( Muziekje op:) Sex on the beach, lallalalalala

Er zijn nog 75 wachtenden, blijf aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.

**Muziekje op…:banana: **

Enz. enz. enz.

En Als U Niet Zo Lang Wil Wachten Dan Belt U Gewoon Later Even Terug!