Columbus Cruise Halong Bay

Hoi,

heeft er iemand van jullie heel toevallig ervaring met www.columbuscruise.com?
Wij wilden hier boeken voor een trip naar Halong Bay, nu blijkt dat de contactpagina’s niet meer bestaan (wat 2 maanden geleden nog wel werkte), dus heb maar een mail gestuurd en nu komt deze terug…

De kans zal wel klein zijn, maar ik kon maar eens proberen :wink:

Hallo Kennel,

Ik heb geen gebruik gemaakt van deze organisatie, maar onderstaande mensen wel.

Ik vind het wel slordig dat zij hun bedrijfsnaam verkeerd spellen op de contactpagina.
“Columbsu cruises”!!!

gr
Ton.

Ik zou als ik jou was gewoon wachten tot je in Hanoi bent om een tour te boeken. Dat kan overal heel makkelijk.

Het is inderdaad heel makkelijk om in Hanoi een tour te boeken. Mocht je twijfels hebben over deze aanbieder van de tour door Halong Bay, is dit inderdaad een idee: de tourbureautjes waar je de tour boekt, of eventueel in je hotel, zijn wel betrouwbaar. Het ligt er natuurlijk ook aan wat je zelf het prettigst vindt (van tevoren boeken of ter plekke :wink: ).

Groetjes, Anne

Wij zitten ook in dubio om van te voren te boeken (3 dagen Halongbay).
Vindt het wel erg duur, nu willen we ook wel een luxe tour doen, en daar hangt wel een prijskaartje aan:)Als ik op internet kijk zie ik door de bomen het bos niet meer,

wij vertrekken 9 juli en zijn met 2 volw en 2 kinderen van dan 8 en 11 jaar,

Reizen met zijn 4-en, nog wel wat binnenlandse vluchten boeken en willen ook 4 dagen naar Sapa en dit zelf organiseren, belangrijkste is om de trein van tevoren te boeken,

maar om op Halong bay terug te komen, waar doe ik goed aan? Wil niet de kans lopen om bij een reisburo te boeken in Hanoi wat ons een kat in de zak verkoopt!

Heel herkenbaar. Wij zijn afgelopen zomer met onze kinderen naar Vietnam geweest en ik zag ook in Nederland qua tour door de bomen het bos niet meer. We hebben bij aankomst in Hanoi bij het hotel wat ik vooraf geboekt had meteen de tour geboekt. Prijs was 80 dollar p.p voor 3 dagen/2 nachten waarvan dus 1 nacht op de boot en 1 nacht op Cat Ba island. Was helemaal prima. De boot is keurig netjes, eigen hut met douche en toilet, lekker eten. Je moet het alleen treffen met het gezelschap maar dat is op iedere boot die je boekt. Ik zou het ter plaatse boeken.

gr. Elma

1 like

Zou ik misschien mogen vragen in welk hotel dat je deze 3daagse tour hebt geboekt aan $80?

Jazeker.

Prince II hotel,Add: 42B Hang Giay str, HoanKiem dict, Hanoi , VietnamTel: 84-4-39261203/ Fax: 84-4-39261205Email: newprincehotel@fpt.vnWebside: www.princehanoihotel.com

ik ben 2 jaar geleden naar Vietnam geweest en heb het e.e.a geregeld via Vietnam a la Carte.
IS EEN NEDERLNADSE MAN DIE MET Z’N VIETNAMESE GEZIN IN hANOI WOONT. KIJK EVEN OP HUN SITE

http://www.vietnamcarte.nl/

ZE HEBBEN HUN EIGEN LEUKE GUESTHOUSE IN HANOI (JE KUNT O.A. MET HET GEZIN MEEETEN) + kUNNEN MAKKELIJK JE VISUM REGELEN EN TREIN/BUS KAARTJES . OOK HEBBEN ZE EEN ERG LEUKE ALTERNATIEVE HALONG BAY TOUR- MINDER TOERISTISCH DAN DE STANDAARD AANGEBODEN TOURTJES. JE KUNT HEM ZO EEN MAILTJE STUREN MET JE WENSEN, ZONDER VERPLICHTINGEN.
ERG LEUK EN NIET DUUR!

SUCCES EN VEEL PLEZIER JANNA

ik heb die tour (ba tu long bay ofzo) ook gedaan EN de tour naar halong bay en vond halong echt mooier ookal is het inderdaad toeristischer. de andere tour was een mooie ervaring omdat je met de vietnamese een paar uur op een kleine boot zit en ook op het eiland niet anders kan dan mengen met de bevolking.