Colors of Bangkok of Co van kessel?

@ Krung Tep: zijn jullie van dezelfde organisatie als click and travel in Chiang Mai?

Nee, Click & Travel is van een Belg, Etienne. Informatie over onze tours in Chiang Mai kan je vinden op www.chiangmaibiking.com

Wij hebben afgelopen zomer (weer) met Co van Kessel gefietst: onze ervaringen met deze persoonlijke, kleinschalige organisatie zijn heel erg goed! Wij fietsten met onze drie kinderen een halve dag-tour en er wordt vaak gestopt. De tochten zijn voor een ieder goed te doen!

Wij hebben intussen de tour achter de rug. Ook mijn ervaring met d
co van Kessel is zeer goed. Veel stops, lekker eten onderweg , doenbaar tempo, vriendelijke begeleiders,…

Via Wereldwijzer app

Wij hebben vorige maand de Colors of Bangkok-tour gedaan. Was in ieder geval fantastisch! Toffe Thaise gids, door delen van de stad geweest waar we anders nooit zouden voorbijkomen,… Tempo lag lekker rustig, stops met eten en drinken zijn voorzien. Moest je het even lastig krijgen, kan ik me ook wel voorstellen dat ze even een extra stop inlassen om je te helpen. Halverwege de tour zit je ook lekker even in een bootje op het water: koelt heerlijk af!

Grts,

Jelle