Fietstochten door Bangkok

Hallo reisbloggers,

Ik wil graag een fietstocht door Bangkok maken, je leest veel over Ko van Kessel, heeft iemand daar ervaring mee? Of kent iemand andere aanbieders die ook een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben?

Bedankt alvast voor de tips,

Ilonka

Hoi Ilonka,

Er zijn meerdere aanbieders van fietstochten in Bangkok. Ik heb zelf ervaring met Bangkokbiking “colors of bangkok” en ik heb enkele tochten bij Co van Kessel gedaan, waaronder “van het hart van Chinatown naar de tuinen van Siam”. In principe zijn ze allebei even goed, al had Bangkokbiking een kleine voorkeur omdat we iets meer het “groen” van Bangkok aandeden. ( Maar dat is persoonlijk).

Ik vond het in ieder geval een prachtige ervaring!

:chin:Helaas is deze beste man overleden maar het bedrijf zelf gaat wel verder.:thailand::cambodia:

Thanks heb even op hun website gekeken, en ook hun programma ziet er goed uit. Weelicht dat ik voor hen kies. Denk dat ik bij van Kessel veel Nederlanders tegen het lijf zal lopen, en dat hoeft voor mij niet perse op vakantie. vind een internationale groep ook leuk!

Bedankt voor de tip in ieder geval
ilonka

Ha Ilonka, volgens mij is fietsen sowieso typisch iets voor Nederlanders om te doen tijdens hun vakantie. :wink: Wij zijn vorig jaar via Ko van Kessel geweest, inderdaad met alleen Nederlanders in het groepje. Maar mijn collega is vorige maand (op mijn aanraden) gegaan en die had verschillende nationaliteiten in de groep. Veel plezier in elk geval!

Ik heb de tochten van Co en van Andre gedaan.

De groep bij Co was wat groter en ik vond m minder leuk, beide hadden wel alleen maar Nederlanders.

Succes met je keuze :chin:

Er zijn inderdaad meerdere fietsbedrijven, allemaal (hoe kan het ook anders) van Nederlanders…

[ul]
[li]Amazing Bangkok Cyclist (www.realasia.net), leuke tochten door het groene gedeelte van Bangkok, naast de standaardtrip van 4 uur bieden ze ook een langere tour aan en in het weekend een speciale weekendtour.[/li][li]Recreational Bangkok Biking (www.bangkokbiking.com): de bekendste tocht Colours of Bangkok gaat ook door het groene hart van Bangkok, en is ook een leuke tour. Naast fietstochten in Bangkok organiseert RBB ook fietstochten in Chiang Mai en Pattaya.[/li][li]Co van Kessel (www.covankessel.com): biedt ook meerdere tochten in Bangkok aan, qua naam is Co van Kessel de bekendste in Nederland.[/li][li]Follow Me Biking (www.followmebiketour.com): de nieuwste van de 4, maar heeft ook leuke tochten door Bangkok. Aan het eind een kleine BBQ bij het Club House.[/li][/ul]

1 like