Fietstochten Bangkok

Wie heeft er ervaring met fietstochten in Bangkok?

Ik heb 5 jaar geleden een fietstocht gedaan bij Co van Kessel in Bangkok. Destijds een halve dag. Ik vond dit echt super leuk en aankomende vakantie wil ik dit weer gaan doen. Nu zit ik te denken om het via een andere organisatie te doen omdat ik die route bij Co van Kessel al een keer gefietst heb. Heeft er iemand ervaringen met andere organisaties?

De eerste halve tocht die ik deed was bij Co en die vond ik toen leuk, alleen was de groep wat groot.

De tweede keer nam ik daarom ook de halve tocht van Andre, deze groep is maximaal 8 personen. De opzet was in mijn beleving het zelfde maar door de kleinere groep, en daardoor meer aandacht voor vragen, vond ik deze toch weer iets leuker.

Als laatste heb ik de dagtocht gedaan, weer bij Andre, maar deze voegde imo weinig toe aan de halve tocht. Deze vond ik ook het minst leuk.

1 like

Ik zou de tocht bij Andre (Breuer) doen van Recreational Bangkok Biking, door de groene longen van Bangkok. Of anders de Siam Boran tour van Follow Me Biking (inclusief kleine BBQ aan het eind van de fietstocht).