Colombia vanuit Ecuador, weinig tijd

Hoi allemaal,

Ik ben momenteel aan het reizen in Zuid Amerika, en het blijkt dat ik redelijk voor lig op mijn zogenaamde tijdschema. Nu heb ik zitten bedenken dat ik dus misschien nog wel naar Colombia kan gaan. Ik vlieg echter vanaf Quito. Ik heb besloten dat ik niet noordelijker ga dan Medellin (met een uitstapje naar Guatape), omdat ik daar helaas geen tijd voor heb. Wel wil ik natuurlijk zoveel mogelijk zien wat hier ten zuiden van ligt.
Ik zelf heb al zitten denken aan Medellin dan, de koffieplantages rond Salento (correct me if Im wrong) en daar de Valle de Cocora bezoeken, San Augustin en dan GuatapƩ, maar verder heb ik dus nog weinig ideeen. Heb wel een lonely planet, dus op zich wel genoeg info, maar heb nog niet helemaal door wat een logische route zou kunnen zijn vanaf Quito.
Dus, mochten jullie nog tips hebben voor dingen die ik nog kan bezoeken in 2 weken tijd, laat het me weten! Oh, en btw, ik houd van natuur, bergen, rivieren etc. Heb al genoeg grote steden gezien, dus als ze niet spectaculair zijn, skip ik ze liever.

Groetjes Kristel