Wie gaat of is in mei 2011 in Colombia? Ik zelf ben er van 6 t/m 28 mei. Lijkt me leuk om (een deel) samen met iemand te reizen. Een vast plan heb ik nog niet maar wil vanaf Bogota via wat leuke plaatsen naar het noorden reizen.
Ik ben een man van 32 met redelijk wat reiservaring.
heb je al iemand gevonden om mee samen te reizen?
Ik zit momenteel in Lima en ben aan het kijken wat ik ga doen nog,heb tijd tot 20 juni.
Ga jij alleen naar Colombia? En waarom Colombia?
Ik heb nog niemand om mee samen te reizen, op zich niet erg want ik was van plan om alleen te gaan, maar aangezien samen leuker is als alleen heb ik deze oproep geplaatst. Dus als jij naar Colombia komt zouden we een stukje samen kunnen reizen. Mijn route is globaal: Bogota - (misschien Cali) - Medellin - Villa de Leya - San Gil - en dan richting Cartagena en Taganga. Maar niets staat vast en alles kan nog wijzigen, dat is het mooiste aan reizen vind ik.
Vorig jaar heb ik gereisd door Argentiniƫ, Bolivia en Peru en ben daar mensen tegengekomen die naar Colombia zijn geweest en die hadden zulke mooie ervaringen daar gehad dat ik besloten heb om er dan dit jaar heen te gaan. Verder hoop ik mijn spaans weer een beetje op te kunnen halen.