Is er iemand die in oktober/november 2011 in Colombia is en die het leuk vindt om een tijdje samen te reizen? Ik heb veel gereisd in Latijns-Amerika, en vorig jaar voor het eerst solo in Nicaragua. Is me erg goed bevallen, maar het is ook wel leuk om een paar highlights samen met iemand anders af te vinken ![]()
Of om elkaar in een stad (Bogotá? Cartagena?) te ontmoeten voor een borrel.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, heb nog geen ticket, maar ik vertrek waarschijnlijk half/eind oktober en heb ca. 5 weken.
Hi!
Ik ben ook in Latijns-Amerika geweest en Nicaragua en Guatemala vond ik echt super!
Heb net mijn ticket geboekt en zal van 26 augustus t/m 23 september in Colombia zijn. Mocht je toevallig toch besluiten om vroeger te gaan, dan doe ik wel een borrel mee!
Bij Iberia zijn tickets te vinden vanaf 553 euro trouwens!
Groetjes, Esther
Hallo Vuurvliegje,
Goeje tip, da’s een goedkope vlucht die je hebt gevonden! Ik ga dit weekend ook maar 's op ticketjacht. September red ik niet qua werk, ik kan pas vanaf oktober weg dus die borrel moet dan maar virtueel ofzo. Veel plezier straks iig!
hoi!
Hoe vast staat jou reisdata?
Ik wil eind dec/begin januari weg. (mits mijn werkgever akkoord gaat)
Groetjes Susan
Hoi Susan,
Nou, mijn reisdata staan niet vast, ik moet alles nog regelen. Maar tot december uitstellen lukt me niet hoor, daar kan ik niet op wachten
Het zal toch oktober vertrekken worden. Kan ik je wel laten weten hoe het is daar in Colombia, voor als jij dan later het jaar gaat! Deal?
grtz Martijn