Collega vrijwilliger gezocht

Hallo,
In de maanden oktober, november en half december 2012 wil ik vrijwilligerswerk gaan doen in Zuid Afrika. Ik ben in contact met stichting Thamsanqa. Zij hebben 4 huisjes in township Motherwell waar huismoeders de zorg dragen voor 8 tot 10 kinderen met gevarieerde leeftijden. Als vrijwilliger help je de kinderen met huiswerk, knutselen, zingen, spelen. Maar ook een bezoekje aan de tandarts, gesprek op school of boodschappen doen voor de huismoeders.
Je betaalt per week 130 euro (incl verblijf, 5 warme maaltijden, internet en benzine kosten). Je verblijft bij een gastvrij stel in Port Elizabeth waar je in de weekenden de tijd hebt om zelf dingen te ondernemen.

Graag wil ik deze super ervaring delen met een andere enthousiasteling!! Dus voel jij je aan gesproken, mail me dan?! maike_vlithje@hotmail.com

Groetjes Maike

1 like

Hoi Maike,

Ik heb je reactie op mijn vraag gelezen.
Maar ik zie het niet zo erg zitten om midden in een Township te gaan werken. Het wordt nl mijn 1ste reis alleen & naar Afrika, en zie het gewoon niet zo zitten om midden in een township aan de gang te gaan…
Hoewel je natuurlijk wel een afwisselend programma hebt als ik dat zo lees, het is niet alleen maar lesgeven :slight_smile:

Veel plezier & succes!
Groetjes Dianthe