Www.tshepo.org

Ik ben er zelf in november 2004 geweest en ik had het echt niet willen missen. Lieve mensen, keischattige kinderen, een eigen huisje om te slapen (verder heb je toch nergens tijd voor…) en een zwembad om 's middags met de kinderen in te zwemmen.
Op het moment zijn ze erg druk en op zoek naar vrijwilligers, omdat ze een aantal hele jonge babies opgehaald hebben uit het ziekenhuis die daar achtergebleven zijn.
Je mag me altijd mailen voor meer informatie of een mailtje op dit forum posten!

groetjes Janneke :slight_smile:
jlmdekanter@hotmail.com

Hai,
dat zou ik dus graag van februari tot juni volgend jaar gaan doen zoiets…Ben ook druk aan het zoeken(ben altijd beetje vroeg:P).
Maar ik zou graag willen weten of hier eel kosten aan zitten verbonden ook ant dat zit er vaak bij vrijwilligersewrk in het buitenland…Thanks,megin

En akn je misschien nog wat meer vertellen over wat voor soort werk je dan precies deed? megin.reynders@gmail.com

Hallo!

Ik heb je al een mailtje gestuurd! Voor diegene die ook nieuwsgierig zijn geworden… laat het even weten en je krijgt ook een mail! :smiley:

Ze zoeken met name vrijwilligers voor de periode na juni 2006 geloof ik, maar daar kun je ze het beste zelf voor mailen!

gegroet Janneke

hey,
kun je een beetje meer info geven over dat vrijwilligerswerk? In welke periode, via welke organisatie, de kosten, het werk zelf, slaap je bij gastgezinnen… En eventueel een link ofzo.

groetjes

pascale9996@hotmail.com

Hoi,

Ik zal maar gelijk mijn vraag stellen, naar wat voor vrijwilligers zijn jullie op zoek? Mijn vriendin en ik zijn net klaar met onze opleiding verpleegkundige en we zijn op zoek naar werk in het buitenland. Dus misschien dat wij ook nodig zijn???

Groetjes Ron

Hoi Ron,

Ik kan je een informatiemail over Tshepo ya bana sturen, je kunt ook op hun site kijken en ze mailen. Het liefst willen ze mensen voor een langere tijd (6 tot 12 maanden).
Het komt goed van pas dat jullie allebei de studie verpleegkunde afgerond hebben, maar het is geen vereiste.
Ik heb daar een keimooie tijd gehad en als ik kon kiezen, dan zou ik er voor een jaar heen gaan!
De komende tijd hebben ze genoeg vrijwilligers, maar je kunt ze altijd mailen (in het Engels) en je plannen voorleggen!

Groetjes Janneke