Club Olea

HALLO ALLEMAAL!!

IS ER WEL IS IEMAND IN CLUB OLEA IN GUMBET GEWEEST ?
WIE KENT DAAR HET PERSONEEL MIJN VRIEND HEEFT ER GEWERKT HIJ ZIT NU HELAAS IN DIENST.
HET LIJKT ME LEUK OM WAT ERACTIES TE HOREN.

GROETJES NOVA

hoi, ik ben er geweest, complex op zich ziet er wel leuk uit, maar de kamers vallen van ramp uit elkaar en best een eng stuk om s’avonds naar toe te lopen, personeel was wel ok

Het is erg leuk daar ik ben er in totaal 3 keer geweest omdat mijn vriend daar werkt.
De kamers kunnen inderdaad wel een beurtje gebruiken maar verder absoluut geen comentaar.
By the way volgend seizoen is er een nieuwe baas en die gaat idd alle kamers verbouwen dus onze gebeden zijn verhoord hahah !!
alleen jammer dat het personeel weg gaat, ze waren net zo leukl!

Hoe heten jullie vriendjes dan??

mijn vriendje heet Duncan !!!
En is een onwijs lekker ding hahaha :stuck_out_tongue: :smiley:
Maar waarom wil je dat weten ben je er geweest karen???
Helaas komt er een nieuwe baas dus volgend jaar ga ik er niet meer heen…maar ja verandering van spijs doet eten !!! ofzo :wink:

Ja ik ben er geweest, en zo te horen heeft iedereen er een vriendje zitten!!

tja Karen zou best kunnen dat de meeste daar een vriendje vinden , maar ja dat heb je he met de vakantieik heb onder tussen al 15 maanden wat met mijn vriend.
hij zit nu in het leger en is over 3 maanden ongeveer klaar :rolleyes: eindelijk!!!
Maar wie ken jij daar dan ? en wanneer was je daar??
groetjes Sarah

Ik ben de afgelopen zomer 2 weken in Juli geweest. Ik trok toch het meest op met mel en carlos.

HEY kAREN!!

jA IK KEN HUN OOK WEL HELAAS IS MEL 3 WEKEN TERUG OVERLEDEN DOOR ZIE ANDERE TOPIC GOEDE VRIEND DOODGESTOKEN.
GROETJES SARAH

Oh, dat is idd wel erg ja, kon jij mel goed?? Of alleen maar oppervlakkig net als mij???

hey karen,

Ik kon Mel erg geod ben 4 x terug geweest iv.m. mijn vriend en tja je bouwt toch een vriendschap op en het was ook de beste vriend van mijn vriend.
Tis gewoon zwaar klote !!!

Groetjes sarah

Dat is idd zwaar klote ja!!Dat dat soort dingen gebeuren!! Zullen z’n vriendinnetjes ook wel erg vinden…

Dit soort dingen gebeuren??
Ik hoop niet dat je de carmen bent die ik ken want dit is heel lullig van je Iemand doodsteken hoort niet te gebeuren .

Oke, wat is dit in hemelsnaam??? Ik dacht ik ga maar weer eens een keer bij wereldwijzer kijken en dan zie je dit… Nou Sarah wees maar niet bang dat was ik dus niet. en idd hier hoor je niet mee te spotten, het is al erg genoeg dat dit is gebeurd. En even voor de duidelijkheid ik ben de carmen die jij dus kent.

ik ga dit jaar in olea werken bij mijn vriend!! ik hoor vaak dat mensen de kamers nogal oud vinden maar ik had vorig jaar helemaal geen probleem met onze kamer! vond het super netjes en redelijk groot alleen de douche was een beetje behelpen maar de rest was gewoon goed!!
olea is een hartstikke leuk hotel/appartement waar voor jong en oud iets te doen is!! vooral voor jongeren is het gezellig! je bent zo bij de barstreet en de bar bij olea is ook altijd super gezellig met leuke muziek!!
ik ben blij dat ik daar eindelijk weer heen kan, alleen ik ga ONUR (voor sommige beter bekend als mel) ontzettend missen, maar hij zit voor altijd in mijn hartje… en daar heeft hij een heel speciaal plekje!!

SERDAR< ONUR< CARMEN< ROBIN 143 VOOR ALTIJD!!!

[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
Ik weet niet wat er hier allemaal gebeurd.
Club Olea is gewoon TOP en niets anders!!!
Ik ben er 2002 geweest en het is daar gewoon hartstikke goed.
De kamers waren ook helemaal niet zo slecht als gezegt word.
En trouwens je slaapt er alleen.
En even over de jongens die er werken. Allemaal hele toffe jongens. Ik heb begrepen dat Carlos er dit jaar toch werkt, gelukkig. Ik hoop dat Duncan er ook is want wat hebben we in 2002 toch gelachen. En het vreselijke nieuws van ONUR heb ik ook gehoord, ik kon wel janken van verdriet. Onur was een toffe gast die nooit geen problemen maakte met iemand, hij stond altijd voor je klaar. Altijd was hij vrolijk en maakte dolletjes met iedereen. Het is een groot verlies voor iedereen en ook voor Club Olea.
Dit jaar ga ik weer naar Olea, 21 mei arriveer ik daar, en ik ga er weer een onvergetelijke vakantie van maken, met Onur in mijn gedachten.
Jongens ik kom eraan, zet het bier maar koud.

[FONT=Times]***[SIZE=7]

Carlos werkt dit jaar inderdaad weer in Olea!! bijna als enigste van het oude personeel… ONUR zal altijd bij ons zijn… hij betekende heel veel voor mij en mijn zus en voor carlos ook en wij denken iedere dag aan hem! ik zag hem echt als mijn broer!!!
voor altijd in ons hart…we zullen zijn vrolijke en lieve koppie ontzettend missen!! 143 BROER!!!

Hey Mavrick!

Of Duncan er zal werken is niet zeker maar ja wie weet zie je hem nog wel Gumbet is niet zo groot.
Duncan is op dit moment nog in Nederland bij mij.
Maar Duncan en ik komen samen zo wie zo langs om effe te kijken hoe het met de Olea Clan is …

Groetjes Sarah En Duncan

**Hey meiden,

Nou 29 mei vlieg ik ook naar Gumbet en Duncan en ik gaan samen werkenin Oasis Gold center.
YEAH!!! leuke baan goede tijden etc.
Duncan is nu nog druk op zoek naar een huisje voor ons maar dat moet wel lukken. :stuck_out_tongue:
Hij is nu een weekje terug naar Turkiej en ik mis hem ontzettend.
Robin jij zit nu zeker al in Gumbet bij Serdar??
Nou in ieder geval veel plezier daarzo! en we komen zeker effe een drankje drinken bij jullie aan de bar :lol:

Groetjes Sarah**

Zoooooo, Ik kom net terug van vakantie en het was geweldig
Ik heb niet in club olea gelogeerd, maar in gumbet cove die daar naast ligt. Mijn broertje en zijn vriendin logeren (nu nog steeds) in club olea. Ik ben daar heel vaak langs geweest om te zwemmen, om te eten enz. Het personeel is super cool. Iedereen komt wel een praatje maken. Ik heb daar ook Carlos en Robin ontmoet. Wat een leuk en gezellig stel is dat zeg. Je kan zien dat ze heel erg gelukkig met elkaar zijn. We houden zeker contact met elkaar! Ik heb ook het verhaal van Onur gehoord en het is echt jammer en triest dat zoiets gebeurd is. Ik kende hem niet persoonlijk, maar hoorde dat het echt een goeie gozer was die nooit meer vergeten wordt. Er hangt ook een hele mooie foto van hem bij de bar zodat hij altijd aanwezig zal zijn.
Kortom… Robin en Carlos hoop dat we jullie gauw weer zullen zien! In ieder geval op jullie bruiloft!!!