Wow Beach Club Yaliciftlik

Hallo allemaal,

Ik ben net twee weken terug van een vakantie in het WOW Beach Club (dus niet het resort) op Bodrum en ik wilde graag met mensen babbelen over het hotel en met name over alle leuke mensen daar die daar werken, want ik kan ze maar niet vergeten.

Wie is er dit jaar ook al geweest en heeft ook zulke leuke ervaringen met de mensen van het animatieteam en de bediening, ( Ali, Erfan, Snoopy, Hakan, Arda, Tanger en Vefa, Fatih, Farat enz…??)

of wie gaat er binnenkort heen???

Ik ben zeer benieuwd, zo kan ik het vakantiegevoel nog een beetje vasthouden. Ik hoop er in september weer naar toe te gaan.

Ik hoop het graag allemaal.

Is er niemand geweest???
ook niet vorig jaar, die de mensen nog herkend??

jammer jammer.

Is dat die ene met dat sprookjes kasteel zeg maar??

nee, jij bedoelt topkapi

Ik bedoel die kleine op bodrum, echt de beach club.

jammer

Ik ben er diverse malen geweest en het is er echt super. Het stukje zee daar vind ik toch wel heel schoon en heerlijk om in te zwemmen. De service, kwaliteit van de kamers de activiteiten, kortom het hotel is al zijn sterren zeker waard.

Waar ik nog het meest van genoot waren de massages. Je kan vragen om een speciale behandeling, en dat is toch wel heerlijk. En na een massage lekker in een hangmat onder een van de palmboomjes gaan liggen.

Als je het mij vraagt is World of Wonders toch wel het hotel, na hotel Rixos uiteraard, om je vakantie door te brengen.

weet je wel zeker dat je het nu over de WoW Beach Club hebt, en niet over resort??

In Yaliciftlik??
waarneer ben je voor het laatst geweest???

Hallo!!

Ik ben er ook geweest en ben precies één week terug…
Vond het ook echt geweldig, haha!

En het personeel daar… TOP! Ken een aantal namen, maar geen die jij in je bericht hebt genoemd, ken je er nog meer?

hahahahaa

la colita…
hahahahaa, club dance

Hoezo, Ali ken je toch wel, da’s de hoofd animator, verder waren alleen tanner en irfan (dj) er nog, en Nuray van de kinderclub. Voor de rest Murat van de watersport die is er nog tot vandaag.

Ook Vefa, de barman is er nu nog en Ulas, van de receptie die is ook nog.

vertel, vertel, vertel!!!

Ik zit nog geregeld op msn met de jongens van daar.

ps welke namen ken jij dan???

Ali ken ik ja! Maar wel alleen van zien! Tanner en Irfan ( jum jum ) ja! Heel leuke jongens! Nuray, is dat het een meisje? Weet alleen dat het andere meisje Olga heet.

Vefa, de barman ja! Was er ook elke dag! Ulas ken ik niet, maar als het een jongen van de receptie was, weet ik denk ik wel wie je bedoeld.

En Murat natuurlijk!

Met wie zit je allemaal op msn? Ken je ook mensen van het restaurant?

Haha, leuk dit!

hahahahaaa
namen van het restaurant ken ik niet zo goed, maar als je een omschrijving geeft dan weet ik het wel.
alhoewel, de baas natuurlijk, Sahin en van de bar die dikkere meneer.
selcuk en ucel natuurlijk, lachen joh.

ik zit geregeld op de msn met murat en met de jongen van het winkeltjes aan de overkant. Cango/ Cihangir
ik sms nog geregeld met irfan, heel erg lachen
soms komt ulas eventjes hallo zeggen op msn, dat was die lange grote jongen van de receptie

ik heb van allemaal ook foto’s stuur maar een mailtje naar me, dan stuur ik die wel door.

ik ben errug benieuwd naar jouw verhalen

Haha, echt leuk dat je die allemaal kent en nog contact mee hebt!

Ik ken de meeste mensen eigenlijk alleen van gezicht, heb er niet echt veel mee gepraat… Ken jij die jongen, klein, doet heel jong aan, met al die krulletjes en een superleuke uitstraling, van het restaurant? De baas van het restaurant vond ik ook wel grappig, heb er alleen een van de laatste dagen mee gepraat, echt superaardig, maar dat is dus Sahin… Heb nooit op zijn naambordje gekeken, denk ik… Die man van de bar inderdaad, heel grappig, maar nooit mee gepraat. Die cabaretshow trouwens, echt hilarisch!!

En Vefa ja, die klopte ook niet helemaal volgens mij, haha! Ben één keer in die discotheek geweest en toen zat ie te frunniken aan me haren toen ik aan de bar stond, haha…

Ben echt ontzettend benieuwd naar je fotos, want ik heb alleen best onduidelijke fotos…

Check je mail!

Groetjes Loes