Heey
ik ga deze zomer vanaf 26 augustus voor 2 weken naar WOW Beach Club bij Bodrum en ik vroeg me af hoe het daar is, hoe de service en de indrukken waren en of het leuk is voor jongeren ( ik ben 17 en ga met mijn familie)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen en reacties van mensen die dan ook gaan in die periode
Kus Maeve
:unsure:
WoW is in het algemeen heel erg goed. Zeer goed verzorgd en erg aardig personeel over het algemeen…
Dat klinkt gelukkig positief
heb ook mindere verhalen gehoord vandaar deze brandende vraag 
ik heb namelijk vrij veel verhalen gehoord over koud eten en mensen die naar een ander hotel over zijn geplaatst uiteindelijk
geen fijne vooruitzichten als het echt zo is… :unsure:
Verder niemand met een reactie?? :o
Ik brand om met iemand over de WOW beach club te praten.
Ik ben er in juni twee weken geweest, en ik heb echt nog nooit zo’n leuke vakantie gehad. Nu had dat weinig met het hotel te maken, meer met het personeel dat er rondliep en de mensen die ik ontmoet heb.
Dusse…
Maar het hotel is prachtig gelegen, wel afgelegen, helaas doet de Dolmus er 20 min a half uur om in Bodrum te komen. het eten is niet altijd warm, en sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Qua prijs qualiteit verhouding is er niks mis met het hotel. Er is elke avond iets te doen, en je kunt er gewoon heerlijk genieten 
Heel veel plezier, ik hoor het graag hoe je het vond (en wat je van het personeel vond) 
oh ja, ik ga denk ik 17 september weer terug.
hahahahaahaha