Wow Bodrum Resort

Hellow mensjes ! Ik ben in augustus naar wow bodrum resort geweest en dit was gewoon de beste vakantie ooit! ik heb veel mensen vh hotel zelf leren kennen en ook enkele gasten! volgend jaar ga ik zonder twijfel terug! moet er wel ng ff voor sparen maar ja dat lukt wel! nou was mn vraagje…zn er hier ng mensen aanwezig die naar dit hotel zijn geweest? en die ook contact hebben of hadden met mensen uit het hotel (personeel/gasten)…laat dan gerust ff iets achter !
en ook las ik enkele berichten van een zekere Karason (ivm een vriendje in turkije enzo,1tje uit het animatie team) wel ik denk dat wij het op dezelfde persoon hebben,die persoon heeft mij namelijk wat verteld over jou,dus moest je hier eens over willen praten,doe maar gerust !
Ik hoop snel wat leuke reacties te ontvangen,dan kunne we gezellig napraten over een (voor mij toch) geslaaaaaaaagde :smiley: :smiley: vakantie :)!
kus kus xxx

Ja dat hotel wil ik ook wel heel erg graag naartoe! Ga volgende maand naar de “buren” het anka resort!! Kan niet wachten, maar het wow lijkt me ook super!

Ik vertrek er 16 juni naartoe met mijn vriendin, hopend op een geslaagde vakantie :slight_smile:

Ik ga 23 september naar dit hotel!!! Voor 2 weken!! Kost een hoop, maar het zal vast wel geweldig worden!!