Wij gaan 9 september naar hotel Club Voyage Bodrum Village.
Wie gaat er ook heen of is er wel eens geweest? B)
Wie weet of je zelf handdoeken voor het strand mee moet nemen of dat die daar liggen? :blink: En krijgen we een armbandje op met kamernummer ofzo zodat ze kunnen zien welke dingen er voor jou gratis zijn? Want het All inclusive verschilt per reisbureau.
Wij gaan op 18 september naar club voyage bodrum village! We zijn er nog nooit geweest maar overal waar ik lees zie je staan ligstoelen/handdoeken gratis op het strand… maar nou ja ik zou gewoon meenemen haha toch lekker je eigen handdoekje!! En wat dat All In betreft, dat verschilt niet per reisbureau… er is alleen nogal wat verwarring volgens mij omdat het hotel een tijdje terug is overgenomen en dus wat verschillen zijn doorgevoerd… niet echt duidelijk maar er is maar 1 all in formule hoor!
Verder ben ik echt superbenieuwd hoe het zal zijn… kga er maar met zo min mogelijk verwachtingen naartoe en dan merk ik het wel… kan het altijd meevallen !
Wat die handdoek betreft, die kun je gerust thuislaten want de Voyage Clubs hebben een badlaken service. Fijn elke dag een schoon badlaken halen, makkelijk en scheelt weer in je koffer.
Vorig jaar in Voyage Turtel Sorgun geweest en dat is goed bevallen, dus we denken dat het hier ook wel goed zal zijn.
Originally posted by mieke57@27-07-2004, 18:10:58
** Wij gaan ook op 18 september!!!
Wat die handdoek betreft, die kun je gerust thuislaten want de Voyage Clubs hebben een badlaken service. Fijn elke dag een schoon badlaken halen, makkelijk en scheelt weer in je koffer.
Vorig jaar in Voyage Turtel Sorgun geweest en dat is goed bevallen, dus we denken dat het hier ook wel goed zal zijn. **
Toevallig zeg!
Maar ik gok dat jullie een stukje ouder zijn dan wij haha, no offence verder ;). Weet niet zeker, maar denk het.
Either way… ik hoop dat het echt een leuke vakantie wordt! M’n eerste keer Turkije dus ben wel erg benieuwd!
hallo mensen ik ben 2jaar geleden daar geweest echt geweldig lief personeel ik heb daar me best vriend leren kennen (turkse ober) zeer aardig personeel alleen animatie is telkens anders elkaar jaar bedoel ik dan. kamers zeer schoon alleen de douche vond ik iets minder geen bad maar zeer goed hotel! alleen wel heel stijl als je niet in het hoofdgebouw zit want de weg loopt naar boven en je bent echt kapot