Citytrip Edinburgh?

Hallo allemaal,

Afgelopen zomer (2008) ben ik in Schotland geweest en ik vond het geweldig. Wil dan ook graag weer een keer terug. Misschien in de zomer van 2009, waarbij ik wat meer van de highlands en eilanden wil zien, maar ook een citytripje Edinburgh tussendoor zie ik wel zitten.

Voorstel citytrip: Zondags en woensdags vliegt Ryanair heel voordelig heen en terug van Airport Niederrhein (Weeze) naar Edinburgh, dus dat zijn ‘netto’ drie of vier dagen, afhankelijk van of je zondag of woensdag vertrekt. En dan een niet al te duur hotelletje in het centrum, overdag sightseeing en 's avonds naar de pub of club. Zo zie ik het voor me. En geloof me, Edinburgh is zo’n mooie stad, daar is genoeg te zien voor drie of vier dagen. Andere suggesties zijn ook van harte welkom!

Ben een rustige jongen van 32 en vind het leuk om de plaatselijke bevolking te leren kennen, locals te ontmoeten (mijn ervaring van afgelopen zomer was dat Schotten over het algemeen erg vriendelijk zijn), zowel de toeristische attracties te zien als de stad en het land zelf te ontdekken.

Als iemand dit ook ziet zitten dan hoor ik dat graag.

Groeten,
Remco