Christelijke reisgenootje gezocht!

Hallo,

Mijn naam is Jantine, ik ben 23 jaar oud en ik ben op zoek naar een reismaatje die met mij samen meer van de wereld wil zien.
Het buitenland is iets wat mij altijd al heel erg heeft aangetrokken, maar waarin ik nooit echt de stap durfde te zetten om daadwerkelijk meer te gaan zien van de wereld.

Nu ben ik vorige jaar zomer mee geweest met World Servants en heb ik 3 weken lang vrijwilligerswerk gedaan in Zambia. Dit was voor mij een hele ervaring en ik ben hierdoor alleen maar meer enthousiaster geworden om rond te gaan trekken.
Eenmaal terug in Nederland merkte ik een bepaalde onrust en voelde ik mij eigenlijk niet thuis in Nederland.
Nu heb ik de knoop doorgehakt en besloten om voor een langere tijd rond te gaan trekken in het buitenland.

Een mogelijke route die mij leuk lijkt is Thailand, Laos, Vietnam, Cambodia, Maleisie, Indonesie en dan eventueel zo door naar Australie en Nieuw-Zeeland. Dit staat niet vast en ben hier verder flexibel in.
Het lijkt mij ook leuk om samen uit te zoeken en samen een plan te gaan maken waar we heen gaan, wat we er gaan doen enz.

Behalve het bezichtigen van dingen, wil ik ook gaan werken, om zo ook de rondreis te kunnen bekostigen. Ik heb al redelijk wat gespaard, dus heb hierin al veel mogelijkheden, maar het lijkt me ook leuk om gewoon te werken hier en daar.

Voor mij is het geloof erg belangrijk en ben dan ook op zoek naar een christelijk reismaatje, om ook het geloof samen tijdens de reis te kunnen delen.

Op dit moment heb ik een contract tot eind september, maar vind het niet erg om al eerder te vertrekken.

Belangrijk vind ik dat we een klik hebben en het lijkt me dan ook goed om elkaar eerst eens te leren kennen, om zo verder te gaan onderzoeken wat we willen en waarheen enz.

Lijkt het jou leuk om samen met mij de wereld te ontdekken, stuur me dan een berichtje zodat we een afspraak kunnen maken om met elkaar kennis te maken.

Groetjes Jantine

jantine heeft u ook een email adres waar ik u een mail kan sturen? of facebook zodat ik u kan spreken? misschien iets interessants voor u.
John

John, wat te denken van een privé bericht op het forum?

lol indeed mr. willem