Christelijk reismaatje gezocht vanaf febr. 2012

Gooeeeeede dag,

Johan Groothedde is mijn naam en ik ben 22 jaar. Afgelopen jaar heb ik behoorlijk wat landen mogen zien en nu ik aan het werk ben besef ik eigenlijk dat ik nog veel meer landen wil zien ;)…

Ik sta open voor veel, een Christelijk reismaatje is wel gewenst omdat ik het wel belangrijk vind dat bepaalde normen en waarden overeen komen :D!

Ik ben nu aan het sparen en zou graag in februari volgend jaar ‘weg’ willen gaan. Dus… het duurt nog even maar mocht je ook ongeveer plannen hebben voor die tijd zou ik zeggen… reageer :chin:!

Vr. groet Johan

hey johan
ik ben christine, 24jaar van antwerpen.
welke landen heb je al gezien?
en dewelke wil je volgend jaar ondekken?
ik vertrek volgend jaar in februari want dan ben ik net afgestudeert.
mijn budget is niet het ruimste maar ik was van plan om te gaan werken voor kost en inwoon of fruitpluk of zo…

laat iets van je horen aub
want ik heb nog vele vragen.

groetjes christine

He Christine!

Nice, hm vorig jaar ben ik 3 weken in Canada geweest, 1 week new york. Verder gebackpackt in Nieuw-Zeeland, Australie, Hongkong en Thailand… Dit zijn de landen die ik vorig jaar heb bezocht. Supergaaf was het…

Wat heb jij tot nu toe gezien?

Ik ben momenteel aan het werk en heb een jaarcontract tot 1 februari. Vanaf dan zou ik dus graag weer willen gaan. Ik denk alleen niet dat ik zou willen gaan werken omdat ik nu al aardig spaar…

Wat ik nu zou willen zien… tsja ik heb wel een aantal voorkeuren maar sta voor veel open! China zou ik nog eens goed willen zien… transsiberie express, zuid-amerika… Alaska… er zijn zoveel mooie plekken! Taiwan, indonesie… haha noem maar op!
Heb jij uitgesproken voorkeuren?

Grtz Johan

Ey Johan!!

Leuk ik zou ook het liefst met eem christelijk iemand op reis willlen gaan!
Maar mijn vertrek data zijn ongv september 2012…

Mischien ben ik in december 2011 al klaar met studie maar moet ook genoeg geld hebben,!!

Groetjes!!

hey johan
ik heb deze week beslist om de eerste weken naar India te gaan.
daarna door te reizen via indonesie naar australie.
ik zal daar een lange tijd verblijven.
en ook tussendoor nieuw zeeland bezoeken.

mijn doel is om verschillende culturen te leren kennen via vrijwilligerswerk op vlak ruil voor kost en inwoon.

ik zal ook wel rondtrekken af en toe. =)

aangezien je de meeste dingen die ik ga bezoeken al hebt gedaan vraag ik of je misschien de eerste maanden in India zou zijn? –>februari -maart

zo niet zou je dan wat tips willen geven voor nieuw zeeland?
ik ben van plan daar een maand te trekken.

groetjes