Christelijk reismaatje gezocht zomer 2010

Hoi,

Ik heb deze zomer 5 weken vakantie en wil graag wat van de wereld gaan zien. Ik denk zelf aan Canada, Nieuw-Zeeland, Australie, Zuid Amerika…nou ja maakt ook niet veel uit. Wat ik zoek is een christelijk reismaatje.
Geloof is belangrijk voor mij en dat zou ik ook graag in mijn vakantie willen delen. O ja ik ben 28.
Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ik bedoel niet dat ik naar al die landen toe wil. 1 of 2 is genoeg :wink:

Hoi hoi:zon02:

Jammer dat je zo “oud” bent!!
(A)
Ben zelf Christelijk maar 19 jaar;)

Ciao ciao!!

Haha nou 28 is nog geen 50 :wink:
Ben jij man of vrouw?

Allow allow!!

Sorry het is niet echt slim om mijn naam er niet onder te zetten!!
Ik zou ongeveer van 19 juli 2010 tot eind august. 2010 kunnen…
Wat waren jouw reis plannen betreft reistijd!

Groetjes

Diego(M)

Bedoel je met gristelijk: de man is de heer deze huises, en tucht is goed voor kinderen? Nee dank je wel, dat is absoluut tegen mijn principes (en de grondwet…)

is dit niet een nogal bekrompen kijk op christen zijn?
Achja, het is hier niet de juiste plaats om daarover te discussiëren maar in elk geval: open je ogen :wink:

Hoi!

Allereerst: hoe durven ze ons ‘oud’ te noemen?!?

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Ik heb eigenlijk ook wel zin in effe wat anders!

Had je al een periode in je hoofd? En zou je eventueel ook langer kunnen?
Voorkeur voor land(en)?

Ik ben trouwenas Anja en ben 29 jaar en ook gelovig.

Lees je reactie wel!

Doeg

Hallo,

Ik Mieke Kemeling en 19 jaartjes jong en ook christelijk.
ga zelf 16 juni naar australie en ga ook nog naar nieuw zeeland en fiji.
ben van plan om hier een jaar over te gaan doen. de cowboycursus in leconfield staat bij ook op het programma.

laat me even weten als er interesse is om een stukje mee te reizen/werken

groetjes Mieke

Hallo mensen!

Mijn naam is Karin, 22 jaar, en ook Christelijk! :dag: Van September tot December 2010 wil ik graag door Australië reizen, een echte route heb ik nog niet uitgestippeld. Ik ben momenteel al 3 maanden Down-Under, ik loop stage in Melbourne (ik werk voor een producent/regisseur) maar ben na de eerste week van juni klaar en afgestudeerd! Van juni tot augustus ga ik werken, maar daarna kan het reis-avontuur beginnen! Ik zoek Christelijke reismaatjes waarmee het reizen nog leuker wordt! Alleen is maar alleen. Mocht je meer willen weten over me, of het leuk vinden om reismaatjes te worden: dit is mijn e-mail adres:

[EMAIL=“karinlageveen@yahoo.com”]karinlageveen@yahoo.com

Ik hoop van je te horen!

Groetjes Karin