Ik ben Dianne, 20 jaar oud. Volgend schooljaar (2015-2016) wil ik een tussenjaar nemen om te gaan reizen. Ik wil niet een heel jaar achtereen weg, maar juist meerdere kortere reizen van één of twee maand maken. Nu ben ik op zoek naar een christelijk reismaatje, die wel één of twee maand mee zou willen in die periode.
Ik ben avontuurlijk ingesteld en wil graag veel van de wereld zien. De bestemming ligt wat mij betreft sowieso buiten Europa, verdere eisen heb ik niet.
Lijkt het je leuk om mee te gaan? Of wil je wat meer informatie? Dan hoor ik graag van je!
Ben je nog op zoek naar een reismaatje? Ik ben Gerjanne, 23 jaar en christen. Ook ik wil graag veel van de wereld zien, maar liever niet alleen. Ik vind het leuker om mijn verhalen en ervaringen te delen. Ik werk zelf al een paar jaar in de reiswereld maar het is niet altijd makkelijk om iemand te vinden die mee wilt en/ of kan. Meerdere korte reizen spreekt mij wel aan. Mijn vakantiedagen voor dit jaar heb ik al gepland, het zou dus om 2016 gaan. Ik ben benieuwd naar meer informatie!
Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Judith ben 25 jaar ik wil graag in september naar Afrika.
Weet niet of dat ook op jou lijstje staat om te bekijken.
Ik hoor graag van je hoe en wat?
Mijn mail aders is: *****
Wat leuk dat je reageert!
Ik zou overal wel naar toe willen, dus ook Afrika staat op mijn lijstje. In september dit jaar heb ik echter geen tijd meer.
Weet niet of jij erg vast zit aan september? Vanaf april/mei 2016 heb ik nog geen reizen gepland staan.
Zelf had ik Kenia op het oog. Heb daar eventueel een contact waar ik terecht zou kunnen.
In september loopt mijn contract af, dus dan zit ik even zonder werk.
Vandaar wil dan graag op reis. Ik hoop dat ik in april/mei 2016 weer een baan heb
Maar Kenia… Wat zijn daar je plannen, daar heb ik mij namelijk nooit in verdiept.
Mijn mail aders is judithstruik @hotmail.com
Ik ben Elske, ook christelijk. Boordevol energie om er een lekker op uit te gaan.
ik heb nu twee keer een grote reis gemaakt (naast mijn jaarlijks weekje wintersport)
ik las dat je hield van avontuur?
Nu kwam ik een site tegen om op reis te gaan zonder dat je weet waar naar toe. Daar kom je op het vliegveld pas achter. Wel krijg je van te voren de nodige informatie over temperatuur enzovoort.
Je kan kiezen uit citytrips avontuur of zonvakanties
Dit lijkt me super gaaf om te doen. Ik had in gedachte in november max 10 dagen.
Hoe denk jij er over?