(Wereld)reiziger m/v gezocht +- half jaar begin april 2015

Ik loop zelf al een hele tijd met het idee om een wereldreis te maken omdat er nog zoveel dingen zijn die ik graag wil zien.

Even iets over mijzelf. Ik ben op dit moment dus 22, wordt 23 in feb. Ik zoek iemand man/vrouw of meerdere mensen max. 4. Die met mij rond volgend jaar (2015) begin april een super gave reis willen maken.

Wederzijds respect is belangrijk. Ontmoeting(en) voor de tijd zijn voor mij een must. Ik wil graag iemand leren kennen voordat ik met diegene op reis zal gaan.

Wat misschien ook niet geheel onbelangrijk is om te melden van mijn kant is dat ik Christen ben. Moet ik persé een christelijke reisgenoot hebben? Nee, maar zoals ik al zei is respect daarin van een eventuele reisgenoot wel belangrijk voor mij.

Wat betreft plaatsen waar ik heen wil, ik wil alles zien! Dingen zoals het great barrier reef, de paasbeelden, piramide’s, niagra falls, chinese muur kunnen mij heel erg boeien. Wat mij betreft gooien we een kauwgompje over onze schouder op het vertrekbord bij schiphol. Alles is mogelijk in goed overleg.

Tijdsduur: wat mij betreft om en nabij het half jaar.

Belangrijk is natuurlijk dat de klik er is. Je moet op elkaar terug kunnen vallen en elkaar kunnen vertrouwen als het nodig is.

Ik ben vast nog een heleboel dingen vergeten maar mocht mijn verhaal je aanspreken dan hoor ik graag van je!:smiley:

Via Wereldwijzer app

Allereerst wat een super leuk plan heb je.
Ik heb zelf het plan om deze zomer of er na voor 3 maanden op reis te gaan door midden en zuid Amerika.
heb nog geen echte vaste plannen maar starten in Mexico lijkt mij mooi.
misschien kunnen wij kijken of dat onze plannen in een passen en reizen wij zomaar dit jaar samen

Hè Robbert, het plan is op dit moment om volgend jaar ong. 15 februari te gaan. Ik heb inmiddels iemand met wie ik dat wil doen, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch? Mocht je mee willen dan kan dat uiteraard!

Via Wereldwijzer app

klinkt heel leuk, maar denk dan wel al terug te zijn. ben namelijk van plan om deze zomer al te gaan.