Christelijk reisgenootje gezocht!

Hallo,

Mijn naam is Jantine en ik ben 22 jaar oud (april 23) en ik ben op zoek naar een reismaatje die met mij samen meer van de wereld wil zien.
Het buitenland is iets wat mij altijd al heel erg heeft aangetrokken, maar waarin ik nooit echt de stap durfde te zetten om daadwerkelijk meer te gaan zien van de wereld.

Nu ben ik vorige jaar zomer mee geweest met World Servants en heb ik 3 weken lang vrijwilligerswerk gedaan in Zambia. Dit was voor mij een hele ervaring en ik ben hierdoor alleen maar meer enthousiaster geworden om rond te gaan trekken.

Eenmaal terug in Nederland merkte ik een bepaalde onrust en voelde ik mij eigenlijk niet thuis in Nederland.
Nu heb ik de knoop doorgehakt en besloten om voor een langere tijd rond te gaan trekken in het buitenland.

Voorkeur voor een land heb ik niet echt, eigenlijk lijkt alles mij heel mooi om te bezoeken. Dit lijkt mij ook leuk om samen uit te zoeken en samen een plan te gaan maken waar we heen gaan, wat we er gaan doen enz.

Behalve het bezichtigen van dingen, wil ik ook gaan werken, om zo ook de rondreis te kunnen bekostigen. Ik heb al redelijk wat gespaard, dus heb hierin al veel mogelijkheden, maar het lijkt me ook leuk om gewoon te werken hier en daar.

Voor mij is het geloof erg belangrijk en ben dan ook op zoek naar een christelijk reismaatje, om ook het geloof samen tijdens de reis te kunnen delen.

Ik heb op dit moment een contract tot september. Dus vanaf dan kan ik vertrekken.

Belangrijk vind ik dat we een klik hebben en het lijkt me dan ook goed om elkaar eerst eens te leren kennen, om zo verder te gaan onderzoeken wat we willen en waarheen enz.

Lijkt het jou leuk om samen met mij de wereld te ontdekken, stuur me dan een berichtje zodat we een afspraak kunnen maken om met elkaar kennis te maken.

Groetjes Jantine

Hoi Jantine,
Wat super herkenbaar ben zelf afgelopen zomer 3 weken gaan rondreizen door India.
Dit gaf mij zoveel vrijheid en voldoening dat ik nu ook langer wil gaan reizen en nog veel meer ervaring op wil gaan doen.
Denk dat je het ultieme pas ervaart als je inderdaad ergens blijft hangen om te werken om zo in de cultuur mee te gaan.
Heb zelf nog niks van midden en zuid Amerika gezien en daar schijnt ook een hoop te beleven wat mij aantrekt als nieuw avontuur.
Eerlijk gezegd ben ik niet christelijk maar ben er wel altijd benieuwd naar geweest en vrij opgevoed en alles kon.
De kerk geeft mij wel altijd rust hopelijk belemmert het jou niet dat ik er niet in geloof.
Verder wil je natuurlijk nog veel meer van mij weten, vraag maar raak ik ben een open boek.
En mogelijk tot snel.

Groetjes Robbert

Hallo Jantina,

Ik zou mij eerst even voorstellen ik ben Judith en ben 25 jaar oud. Dit jaar haal ik mijn diploma als het goed is.
In september loopt mijn contract af, voordat het echte leven begint. Wil ik graag wat van de wereld zien.
Hoog op mijn verlang lijstje staat Afrika. Ik ben zelf al 2 keer mee geweest met World Servants.
Dus die ervaring kan ik al met je delen tevens ben ik een christen.
Ik wil graag met je in contact komen, wat jou wensen zijn en hoe je het voor je ziet.

Groetjes Judith

Hoi Judith,

Bedankt voor je reactie.
Ben natuurlijk wel benieuwd waarvoor je straks bent afgestudeerd?
Leuk dat je ook met world servants bent mee geweest.
Afrika lijkt mij ook leuk om te zien. Maar wil tijdens mijn reis ook meerdere werelddelen gaan bezoeken. Hoe sta jij hier tegen over?
Ik wil graag tijdens mijn reizen ergens bijvoorbeeld voor 3 a 4 weken gaan werken om vervolgens zo weer verder te reizen en hierin dus ook meerdere landen/werelddelen.
Ben benieuwd hoe jij het reizen voor je ziet? En hoe lange periode je in gedachten hebt?

Groetjes Jantine

Hoi Jantine,

Ik ben straks afgestudeerd als verzorgende IG.
Ik wil graag zoveel mogelijk zien, ik heb geen periode in mijn gedachten sta overal voor open.
Helaas beheers ik de Engelse taal erg slecht, dat is wel een groot nadeel.
Welke wereld delen wil jij graag zien? Heb jij lang wil je gaan gaan reizen?
Wat voor werk zou je dan willen gaan doen?
Mijn mail aders is: judithstruik @hotmail.com
Mailen gaat wat makkelijke dan zo openbare site :wink:
Ik hoor graag van je…

Groetjes Judith