Chili, Waar overnachten: Arica naar Petru via de woestijn, 4WD naar Las Vicunas en volcan Isluga

Goedendag,

Wij willen in december 2016 een rondreis doen door Chili met een 4WD.

We zijn bezig om te kijken waar overnachtingsmogelijkheden zijn.
Echter kan ik geen overnachting vinden tussen Petru Lauca NP naar Volcan Isluga.

We willen via de binnenwegen in de woestijn via
Petru naar Lauca NP naar Las Vicunas naar Volcan Isluga en uiteindelijk naar Iquique.

Grz
Angeline

Word erg lastig, misschien kun je wat vinden in Guallatire…

Hoi Angeline, gave route die je gaat doen! Ik ben zelf een aantal jaar geleden naar Putre, Lauca Nationaal Park en San Pedro Atacamas geweest en kijk nog steeds vaak naar m’n foto’s, zo mooi :-)! Net dat stuk wat jullie willen gaan rijden heb ik zelf niet niet gedaan, maar ik heb wel een aantal leuke accommodaties van te voren geboekt bij Terramundo Travels. Zij konden me ook helpen met wat hotelletjes op minder toeristische plekken en de autohuur. Tip: goed acclimatiseren in Putre want het hele gebied ligt erg hoog en je wilt niet ziek in de auto zitten (zoals ik ;-))… Heel veel plezier alvast!

Prachtige route! Ik neem aan dat jullie ook voorbereid zijn om te kamperen, in t wild kamperen is goed te doen hoor, zoals overal in Chile.