chauffeur van Tissamaharama

Hoi allemaal!

ik ben bezig met de planning van onze 10 daagse trip naar Sri lanka. We willen beginnen in Hikkaduwa, daarna Galle, Mirissa en daarna naar Tissamaharama.
Nu willen we daarna naar Polonnaruwa, Sigiriya, Kandy, Nuwara Eliya en dan eindigen in Kitulgala.
Tot aan Tissamahrama kunnen we wel met openbaar transport, maar vanaf daar lijkt ons beter om een chauffeur te huren. We willen dit graag terplekke doen, zodat we chauffeur ook echt kunnen ontmoeten. Is dit mogelijk?
Waar kunnen we dat regelen? En hoeveel zou ons dit gaan kosten?
Vanaf Tissamaharama naar Kitulgala zouden we 4 dagen hebben. (eventueel 5, maar dat hang van bepaalde factoren af)

Hoi Elizabeth,

Dat is toevallig en ik wilde net hetzelfde op wereldwijzer zetten. Ik en mijn vriendin gaan via Kulatara en Unawattuna naar Tissamaharama. Tot daar doen we ook met openbaar vervoer. Van daar willen zij naar Ella, Nuwara Eliya, Kandy, Polonnaruwa, Anaradhapura en dan eindigen ergens boven of in Negombo. Wij willen 7 februari uit Tissamaharama vertrekken. Misschien kunnen we een gids delen? Benieuwd wanneer jullie er zijn en ook benieuwd naar Kitulgala, daar had ik nog niet van gehoord. Groetjes, Wendy en Flor

Hallo,
Dat was erg handig geweest, maar wij gaan pas in Maart…
Kitulgala ligt halverwege Kandy en Nuware Eliya, iets meer naar Colombo. Hier kun je actieve activiteiten boeken zoals raften, mountainbiken. Dat lijkt ons leuk, vandaar dat we daar willen eindigen.

Ik hoop dat er nog meer reacties komen, ik wil namelijk niet van te voren een chauffeur boeken omdat we liever eerst iemand ontmoeten.