Centraal-Amerika Juli/Aug 2016

Hallo!

Mijn naam is Renee ben 27 jaar en wil graag van de zomer naar deze landen, Honduras, El Salvador, Guatemala, Nicaragua en Costa Rica. Of wil er tenminste 3 van gezien hebben :slight_smile:
Ik heb in de maanden Juli en Augustus hier de tijd voor.

Lijkt het jou leuk om samen rond te reizen, avontuur, cultuur, strand en en leker drankje dan hoor ik graag van je!

Groetjes Renee

Klinkt erg goed Renée. Ben je trouwens een meisje of een jongen?

Meisje!

Lijkt t je dus wat??!

Hoi Renee!

Wat een tof plan! Na Zuid-Amerika gezien te hebben lijkt het mij heel leuk om ook midden Amerika te ontdekken :slight_smile:
Ik ben Tessa, dan 23 jaar en ben gebonden aan de zomervakantie door mijn studie. Staan je plannen nog steeds?
Stuur me gerust een fb berichtje! Redirecting...

Adiosss

Hee Renee, klinkt goed! Ik ga zelf begin mei naar Nicaragua en daar 3-4 weken in een Eco-Community. Dan heb ik nog drie weken in juni om te reizen, waarvan ik de 10-14 dagen in Nicaragua wil en nog een kleine week naar Costa Rica (ben ik eerder geweest) of Guatemala. Het liefst naar Guatemala, maar omdat dit voor vrouw alleen niet súper aan te raden is en er veel berovingen plaatsvinden, reis ik liever met iemand samen. Het leukst vind ik om onderweg ook mensen te onmoeten en zo mijn reis vorm te geven, maar op mijn reis twee jaar geleden door Zuid-Europa was dat niet echt gelukt (niet echt Backpackers gebied) en zag je berichtje voorbij komen, dus dacht: misschien kunnen we wel meeten! Alleen jij geeft aan in juli te gaan, weet niet of die data flexibel zijn, of je aan de zomervakantie gebonden bent? Ik ga namelijk sowieso junidus!
Ik wil zo weinig mogelijk plannen, zo dat ik er open inga, maar wel accommodaties en OV alvast beetje uitzoeken, maar ga nog niets boeken. Ik houd heel erg van mooie stadjes verkennen, lokale marktjes bezoeken, natuur, strand, water en zo nu en dan een feestje, dus dat komt volgens mij wel een beetje overeen! Ik ben trouwens 20.

Lijkt me leuk van je te horen!

Groetjes Mick (Marieke)

Hallo Renee,

Hoe is het met jouw plannen om in de zomervakantie op pad te gaan? Ik zou zelf graag 3 a 4 weken naar Costa Rica willen reizen :slight_smile:

Groetjes

Hallo Marjo, zou je alleen naar Costa Rica willen??? Ik heb nog niks geboekt dus ben nog flexibel… Mocht je nog meer landen willen bezoeken in Midden-Amerika dan zou ik graag snel met je een keer afspreken!?
Groetjes

Hi Rene! Mijn naam is Rosan, ben 23 jaar en zou graag in de zomervakantie op vakantie willen. Het lijkt mij leuk om samen rond te reizen. Wat zijn jouw plannen tot nu toe?
Groetjes Rosan.