Hallo! Ik ben Saskia, 25 jaar, woon in Noord-Holland en wil in januari/februari naar Costa Rica toe en daar rondtrekken. Wat ik precies wil gaan doen staat niet vast. Ik hou van avontuur/activiteiten, maar net zo goed hou ik van een dag luieren op het strand. Ook ben ik in om andere landen te bezoeken in midden/zuid Amerika. Zoals ik zei, niets staat nog vast.
Ik ben opzoek naar een reisgenoot die het ook ziet zitten om tijdens die periode richting midden/zuid Amerika te reizen. Als het je wat lijkt, stuur me een bericht!
Hey saskia! Klinkt goed. Ik ben Tess 27 jaar. Hoe lang zou je willen gaan? Groetjes
Beste Saskia,
Mijn naam is Dionne en ik zal in november vertrekken naar Mexico. Waarschijnlijk is Cuba mijn volgende bestemming en daarna wil ik verder reizen door Midden Amerika (rond februari). Als het je wat lijkt om (een gedeelte) samen te reizen, stuur me dan een mailtje: dionneheijen@hotmail.com
Groetjes!
Heyla, hoelang ben je van plan om door midden Amerika te reizen? Ben je ook van om daarna richting zuid Amerika te trekken? Ikzelf heb het idee om een half jaar door midden en zuid Amerika te backpacken. Graag zou ik starten in februari met Costa rica.