Over een dikke week vertrekken mijn vriendin en ik richting Vietnam. Mijn vriendin was via internat Cat Ba Ventures tegengekomen en had hen gemaild ivm een 2 daagse in Halong Bay en omgeving.
Ik wou even vragen of iemand met Cat Ba Ventures ervaring heeft en of dit een faire prijs is.
2 dagen/ 1 nacht: op priveboot varen door de drie baaien, met tijd om te kayak snorkelen, dorpje bezoeken, lunch, dinner, slapen op boot in kleine afgelegen baai, drankjes, Dau Be eiland bezoeken en Ho Ba Ham grotten met kayak bezoeken
326 dollar voor 2 personen.
Ik vindt het eerder duur, maar het is natuurlijk wel een prive-tour.
Ik heb even gekeken en heb even wat vragen over dit aan je.
Op zich is de 326 USD niet duur voor een prive trip in Halong Bay met overnachting.
Maar ik denk dat er nog wel wat kosten bijkomen misschien, daarom de volgende vragen.
Zit in dit bedrag ook de transfer van en naar Hanoi erbij?
Ik zit met het probleem dat de tour start vanaf Cat Ba eiland in de ochtend al vroeg.
Zou betekenen dat je al heel vroeg zou moeten worden opgehaald om rond een uur of 9 aan de tour te beginnen.
Wanneer deze er niet bij zit dan betekend het dat je zelf vervoer moet regelen naar Cat Ba; dan ga je 9 uur niet redden vanaf Hanoi.
Kan wel maar dan wordt deze transfer ook prive met vertrek ergens rond 1-2 uur in de nacht.
Dus moet je de dag ervoor al richting Cat Ba, daar of in Hai Phong een overnachting regelen en dan aan de tour beginnen.
Maar een prijs rond de 150 USD pp., voor een wat luxere tour in Halong Bay, met overnachting, is een normale prijs, voor een niet prive boot , incl. transfers Hanoi vv…